ابلاغ سه مصوبه هیأت دولت از سوی جهانگیری



معاون اول رئیس جمهوری دیروز  سه مصوبه هیأت وزیران را ابلاغ کرد. به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه مصوبه مربوط به اصلاح آیین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات را ابلاغ کرد. مطابق این اصلاحیه، ضوابط و شرایط اعطای حمایت‌های مالی و تسهیلاتی بر اساس اساسنامه صندوق با تصویب هیأت امنا و در چارچوب قوانین و مقررات مشخص می‌شود.
مصوبه مربوط به «استفاده از اطلاعات سازمان امور مالیاتی برای ایجاد سامانه ملی املاک و اسکان کشور» هم از سوی جهانگیری ابلاغ شد. براساس مصوبه هیأت وزیران، سازمان امور مالیاتی کشور موظف شد اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد سامانه ملی املاک و اسکان کشور را با رعایت طبقه‌بندی مربوط از اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی مؤدیان مالیاتی، در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.
معاون اول رئیس جمهوری همچنین مصوبه اصلاح آیین‌نامه مربوط به نحوه برگزاری مناقصات را ابلاغ کرد. هدف از این مصوبه، ایجاد فضای شفاف، عادلانه و شرایط یکسان برای تمامی مناقصه‌گران، ظرفیت‌سازی و توانمندسازی پیمانکاران بخش خصوصی و ایجاد فضای رقابتی و تقویت بخش خصوصی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7374/2/546149/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها