کشف 3 تن تریاک قبل از ورود به تهران‌




گروه حوادث / اعضای یک باند که با جاسازی حدود 3 تن تریاک در میان جعبه‌های تن ماهی و ماشین لباسشویی قصد انتقال مواد به تهران را داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند.
سردار«حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در تشریح انهدام این باند گفت: از اسفند سال گذشته فعالیت این باند را زیر نظر داشتیم و آنها موفق شده بودند دو تا سه بار از دست پلیس فرار کنند تا اینکه روز سه‌شنبه سه عضو این باند در بدو ورود به پایتخت دستگیر شدند. ارزش این محموله که شامل 2 تن و 700 کیلوگرم تریاک بود بیش از ۱۵ میلیارد تومان تخمین‌زده شده و توسط یک تریلر از جنوب کشور به سمت تهران در حال حرکت بوده و با ترفندهای مختلفی از بین شهرها عبور می‌کرده و توقف‌های گوناگونی برای رد گم‌کنی داشته تا آن را به پایتخت برساند.
وی گفت: متهمان برای رد گم‌کنی در ایست بازرسی‌ها به همراه بار این تریلر، اقلامی مانند تن‌ ماهی و ماشین لباسشویی حمل می‌کردند و مواد مخدر به گونه‌ای بارگذاری شده بود که گویی تریلر یک محموله تجاری را حمل می‌کند.
به گفته رحیمی، مواد مخدری که در این تریلر بود در لابه لای ۶۵ تسمه صنعتی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای جاسازی شده بود و از یکی از استان‌های جنوب‌شرقی به سمت پایتخت حرکت می‌کرد و شیوه آنها هم به گونه‌ای بود که این حجم از مواد مخدر را دپو و به مرور بین خرده‌فروشان توزیع می‌کردند.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7377/12/546437/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها