اخبــــار




تاریخ رسمی 4 دیدار ایران مشخص شد

فدراسیون جهانی فوتبال با پیشنهاد AFC برای برگزاری ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در ماه‌های مهر و آبان موافقت کرد. نشریه «الوطن» قطر با اعلام این خبر اعلام کرد البته هنوز میزبان این مسابقات مشخص نیست چون قرار شد به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود ولی به احتمال زیاد میزبان این مسابقات قطر خواهد بود. بدین ترتیب 4 بازی باقیمانده شاگردان دراگان اسکوچیچ در مرحله اول انتخابی جام جهانی 2022 به صورت رسمی در این تاریخ‌ها برگزار می‌شود: ایران-هنگ کنگ (17 مهر)، کامبوج- ایران  (22 مهر)، ایران- بحرین (22 آبان) و ایران - عراق (27 آبان)

انتظار نایب قهرمان المپیک از مسئولان ورزش

احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با اشاره به اینکه تعویق المپیک برای ورزشکاران حرفه‌ای اتفاق بسیار بدی بود، اظهار داشت: «به هرحال میدان مهم المپیک دیر یا زود در پیش است و از وزارت ورزش و کمیته المپیک انتظار داریم ورزشکاران حرفه‌ای را در تمامی رشته‌ها رها نکنند. بهتر است اردوها با رعایت نکات بهداشتی آغاز شده و روند تمرین حرفه‌ای با همان شدت ادامه پیدا کند تا ورزشکاران بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. مهمترین نکته‌ای که موجب پسرفت و افول عملکرد یک ورزشکار خواهد شد نداشتن اردو و برنامه‌ریزی است. با توجه به شرایط فعلی ورزشکاران باید نوع و روش تمرینات را تغییر دهند تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند.»

شاه حسینی: آبی از این اساسنامه گرم نمی‌شود

عبدالرحمن شاه حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌ وگو می‌کرد، درخصوص اختلاف فیفا با فدراسیون فوتبال در اساسنامه خاطرنشان کرد:«اساسنامه‌ای که با هماهنگی فیفا و به تصویب مجمع از دل این فدراسیون بیرون خواهد آمد اساسنامه مورد تأیید برندهای فوتبالی و مالکین واقعی فوتبال کشورمان نیست. همان معایب، دوباره ایراد گرفته خواهد شد و آبی از این اساسنامه گرم نمی‌شود! و فوتبال دست افراد سودجو باقی می‌ماند. فیفا می‌گوید فدراسیون‌های عضو باید مقررات اختصاصی و فنی را رعایت کنند و به قوانین داخلی کشورشان نیز احترام بگذارند. در پیش‌نویسی که به فیفا ارسال شده دو پیشنهاد ارائه شده، فدراسیون فوتبال جزو نهادهای عمومی غیردولتی مشمول ماده 584 قانون تجاری بوده و پیشنهاد دیگر هم در مورد استقلال فدراسیون است. اگر امروز، حمایت های مالی دولت از فدراسیون فوتبال گرفته شود آیا فدراسیون فوتبال توان اداره مالی کامل خود را دارد؟ همه موافق استقلال فدراسیون فوتبال هستند ولی نه اینکه فردا کاسه گدایی را به سمت دولت دراز کنند.»

بیانیه باشگاه زنیت علیه آزمون

باشگاه زنیت سردار آزمون را به دلیل زیرپا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا مجازات می‌کند. به گزارش سایت «اسپورت» روسیه، باشگاه زنیت در بیانیه‌ای گفته: «آزمون قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در زمینه ویروس کرونا را زیرپا گذاشته است. این اقدام او نه تنها سلامتی خودش را تهدید می‌کند بلکه سلامتی نزدیکان و دیگر بازیکنان را نیز تهدید می‌کند. با توجه به زیرپا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی برای آزمون اشد مجازات و جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود.» آزمون پیش از دیدار با کریلیا با صفا هادی، بازیکن عراقی این تیم دیدار و او را در آغوش کشید که عکس آن در صفحه اینستاگرام هادی منتشر و جنجال ساز شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7380/18/546812/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها