اخبـــــار




جریمه کسر از قرارداد در انتظار خاطیان فرودگاه دوحه

نشست انضباطی 3 بازیکن تیم استقلال، حسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر طی روزهای گذشته در محل باشگاه استقلال برگزار شد و این نفرات توضیحاتی پیرامون اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه که احمد سعادتمند به بخشی از آنها اشاره کرده بود ارائه کردند. باشگاه استقلال اعلام کرد قرار است نتیجه این جلسه به‌زودی رسانه‌ای شود اما ظاهراً این 3 بازیکن با جریمه 5 تا 10 درصدی کسر قرارداد مواجه خواهند شد. همچنین بعد از اتفاقات رخ داده در فرودگاه دوحه بود که کادر پزشکی تیم استقلال در تمرینات این تیم شرکت نکرد اما با تشکیل کمیته انضباطی دستیاران دکتر نوروزی به تمرینات این تیم بازگشتند.

خداحافظی رسمی رحمتی از فوتبال

سید مهدی رحمتی رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این دروازه‌بان 39 ساله سابق تیم ملی که در فصل جدید لیگ برتر به عنوان سرمربی شهر خودرو کارش را ادامه خواهد داد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بعد از ٢٣ سال حضور در زمین چمن و پوشیدن پیراهن پرافتخار و مقدس ایران و کسب جام‌ها و افتخارات مختلف باشگاهی، لیگ بیستم را به لطف خداوند متعال، با عنایت خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حمایت مردم دوست‌داشتنی مشهد و اعتماد هیأت مدیره مجموعه بزرگ شهرخودرو، به عنوان مربی در خدمت فوتبال خواهم بود.»

قهرمانی پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی

بازی پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی سه‌شنبه شب ساعت۱۹:۳۰ بین تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و گلساپوش یزد در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد که پارس جنوبی توانست 5 بر 4 گلساپوش یزد را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی در جام سیزدهم شود. تیم پارس جنوبی بوشهر با قهرمانی در جام سیزدهم با 8 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر به شمار می‌رود. تیم فرش حداد اصفهان که به عنوان شگفتی‌ساز این مسابقات نام گرفت با 3 امتیاز کار خود را در رده سوم جدول لیگ برتر به اتمام رساند. نکته جالب در برگزاری جشن قهرمانی پارس جنوبی بوشهر حضور پررنگ مسئولان بود که حتی در زمان بالا بردن جام قهرمانی توسط مسلم مسیگر، کاپیتان پارس جنوبی، در صحنه باقی ماندند و در کنار مسیگر عکس یادگاری گرفتند.

رونالدو کرونا گرفت اما حالش خوب است

رسانه‌ها سه‌شنبه شب از مثبت اعلام شدن تست کرونای کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خبر دادند و اعلام کردند که این بازیکن برای اعمال پروتکل‌ها تیم ملی پرتغال را ترک کرده است تا در قرنطینه قرار بگیرد. با این حال همسر رونالدو یعنی جورجینا رودریگز خیلی سریع دست به کار شد و تصویری از مکالمه تصویری خود با CR7 را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. فوق ستاره پرتغالی باور نداشت در شرایطی که هیچ علائمی ندارد، باید دو هفته در قرنطینه بماند و از تلویزیون شاهد تماشای بازی هم تیمی‌هایش در پرتغال و نیز یوونتوس باشد. جورجو کیه‌لینی، ستاره یوونتوس می‌گوید با وجود مثبت شدن تست کرونای کریستیانو رونالدو، نگرانی بابت سلامت او بی مورد است. کیه‌لینی می‌گوید در تماسی که با رونالدو داشته حال او خوب بوده تا جایی که در حال گرفتن حمام آفتاب بوده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7469/18/557597/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها