اردوگاه سرخ



گل‌محمدی: بشار پیشنهاد تیم قطری را فراموش کند

گل‌محمدی دیروز پیامی را خطاب به هواداران پرسپولیس منتشر کرد که در بخشی از آن آمده: «باشگاه به بازیکنان فصل قبل گفته برخلاف قول داده شده فعلاً به خاطر مشکلات مالی و اولویت در پرداخت به آقای برانکوی عزیز، نمی‌توانیم پرداختی داشته باشیم. بازیکنان زحمتکش تیم هم با آگاهی از این موضوع و مشکلات به‌وجود آمده، در تمرین امروز (دیروز) حضور خواهند یافت. قرارداد اغلب بازیکنان پرافتخار ما یک‌چهارم پایه قرارداد برخی تیم‌هاست و آنها در صورت افتخارآفرینی در لیگ و آسیا حدود 30 تا 50 درصد آپشن دریافت می‌کنند. همین نفرات بودند که آپشن‌های قرارداد لیگ هجدهم را اواخر لیگ نوزدهم و پس از کسر 30 درصد دریافت کردند و نهایت همکاری را با باشگاه خود داشته‌اند. از هواداران عزیز خواهش می‌کنم مراقب کسانی باشند که دنبال ایجاد اختلاف بین شما و بازیکنان هستند. امیدوارم مشکل قرارداد برخی نفرات باتعصب تیم مثل خلیل‌زاده، کنعانی زادگان، نادری، رادوشوویچ و.... با مذاکرات در فضایی منطقی حل و فصل شود و هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود. تأکید می‌کنم به‌شدت با جدایی بشار عزیز مخالفم و امیدوارم او هر چه زودتر این پیشنهاد قطری را فراموش کند. هواداران عزیز؛ می‌دانم استرس زیادی متحمل شده‌اید. برخی چالش‌ها ریشه در مسائل مالی دارد و برخی هم با انعطاف و پیگیری و بررسی ان‌شاءالله حل می‌شود.»

رسول‌پناه: تنها صدهزار یورو از بدهی برانکو مانده

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد در ادامه روند پرداخت مطالبات برانکو، طلب این مربی را در 3 مرحله پرداخت می‌کند. دارو بوسیچ، وکیل سرمربی کروات به فارس گفت: «باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرده قرار است امشب (سه‌شنبه) ۲۵۰ هزار یورو به حساب برانکو در عمان پرداخت کند و فردا (دیروز) نیز قسط دوم پرداخت خواهد شد. با این نحوه پرداخت مشکلی نداریم و راضی خواهیم بود. البته به شرط اینکه آنها تا زمانیکه طلب برانکو تسویه شود، پرداختی‌های خود را ادامه بدهند.» با این حال تا صبح دیروز تنها 44 هزار یورو به حساب مربی کروات نشسته بود و به نظر می‌رسید کل پول واریز شده تا عصر دیروز به حساب او بنشیند. هواداران پرسپولیس که پس از تجمع مقابل مجلس راهی محل باشگاه شدند و اعتراض آنها باعث شد تا رسول پناه برای پاسخگویی جلو در باشگاه حاضر شود. سرپرست پرسپولیس که بشدت از سوی هواداران حاضر مورد هجمه قرار گرفته و شاهد شعارهای تندی علیه خود بود، مدعی شد یک میلیون یورو به برانکو تا این لحظه پرداختی داشته‌ و تنها یکصدهزار یورو دیگر از مطالبات او باقی مانده است. هواداران هم که به حرف سرپرست باشگاه اعتماد نداشتند به شعار علیه او ادامه دادند که رسول پناه خواهان این شد تا 5 نفر از هواداران با حضور در محل باشگاه، رسیدهای پرداختی را مشاهده کنند.

ماساژور و مربی بدنساز پرسپولیس کرونایی شدند

اعضای پرسپولیس در حالی سه‌شنبه پیش از شروع تمرین این تیم تست کرونا دادند که دیروز با اعلام جواب این تست‌ها مشخص شده مظاهر رحیم‌پور (مربی بدنساز) و بهروز یوسفی (ماساژور) این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند. برهمین اساس آنها به قرنطینه رفتند و قرار است سایر اعضای تیم هم بار دیگر تست کرونا بدهند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7469/18/557598/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها