روایت سرلشکر باقری از دقت رهبر انقلاب در امور نظامی


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به‌عنوان کسانی که بیش از ۴۰ سال سابقه حضور و فعالیت نظامی داریم، اذعان و افتخار می‌کنیم که در تمامی امور نظامی، امنیتی و دفاعی، تخصص، دقت و عمق بینش فرمانده معظم کل قوا از همه ما بیشتر است.
به گزارش فارس، سرلشکر محمد باقری در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، اظهار داشت: حضرت امام در رهبری کشور و جامعه و هماهنگ‌سازی تمام ارکان برای پیشبرد نظام و فرماندهی کل قوا در دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی را بر عهده داشتند.
وی با اشاره به حضور مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌های جنگ، تصریح کرد: بعد از اینکه مسئولیت رهبری به عهده معظم‌له قرار گرفت شاهد هستیم که چه تهدیدات و توطئه‌هایی توسط دشمنان بر ملت ایران تحمیل شده و مقام معظم رهبری توانسته‌اند به‌طور بی‌نظیر و بی‌نقص این اداره و پیشبرد امور جامعه را بر‌عهده بگیرند و انجام دهند. سرلشکر باقری گفت: در تمام جلساتی که خدمت معظم له شرفیاب می‌شویم  یا گردش کارهایی که خدمت معظم‌له تقدیم می‌کنیم، نکات و زوایایی را مورد اشاره قرار می‌دهند و دست روی نقاطی می‌گذارند که باز متوجه می‌شویم برای شاگردی کردن ایشان باید راهی طولانی را طی کنیم. سرلشکر باقری همچنین روز گذشته دیداری با برخی مراجع عظام تقلید در قم داشت. او در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه نیروهای مسلح در دو سال اخیر با فشارهایی از سوی دشمن و مواردی چون خروج از برجام، تشدید تحریم‌ها و به تناوب، تشدید فشارهای نظامی و دفاعی مواجه بوده‌اند، بیان کرد: با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته شاهد این هستیم که دشمنان نظام اسلامی با خفت منطقه را ترک کرده و آرزوهای آنها نقش برآب شد. وی افزود: امریکایی‌ها امروز به دنبال این هستند که با حداقل امتیاز به برجام بازگردند و این مسأله نشاندهنده اقتدار چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. سرلشکر باقری با بیان اینکه وظیفه نیروهای مسلح در کنار دفاع و امنیت در یک سال اخیر مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: پذیرش بیماران در ۵۸ بیمارستان و ایجاد قرنطینه از جمله اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری بوده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7573/3/570320/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها