اخبار




اقدام به خودکشی مادر بعد از مرگ مشکوک پسر

گروه حوادث / زن میانسال که مدعی است پس از خودکشی پسرش قصد داشته به زندگی خودش نیز پایان دهد با حضور بموقع مأموران کلانتری از مرگ نجات یافت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 5 بعد از ظهر پنجشنبه 26 فروردین، مرد جوانی به کلانتری 135 آزادی رفت و گفت: من ساکن یکی از شهرستان‌های اطراف تهران هستم خواهرم با پسرش در خانه‌ای حوالی میدان آزادی زندگی می‌کند. حدود 5 ساعت قبل خواهرم تماس گرفت و گفت حال پسرش ارشیا، وخیم است و وضعیت جسمی خوبی ندارد و بعد هم تماس را قطع کرد. دقایقی بعد برای اینکه حال ارشیا را بپرسم با خواهرم تماس گرفتم اما تلفن هایشان خاموش بود.
او ادامه داد: خیلی نگران شدم و درنهایت تصمیم گرفتم به تهران بیایم. خودم را به خانه خواهرم رساندم اما هر چه زنگ زدم در را باز نکردند. تصور می‌کنم برای آنها اتفاقی رخ داده است حالا از شما می‌خواهم وارد خانه خواهرم شوید.
بدنبال صحبت‌های مرد جوان، مأموران کلانتری آزادی با بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت تماس گرفتند. با دستور بازپرس مصطفی واحدی، مأموران به همراه امدادگران آتش‌نشانی راهی محل زندگی زن 45 ساله شدند. آنها به محض ورود به خانه با جسد پسر 27 ساله و بدن نیمه جان مادرش در اتاق نشیمن مواجه شدند.
زن 45 ساله که به سختی می‌توانست صحبت کند بلافاصله از سوی امدادگران اورژانس تحت مداوا قرار گرفت و وقتی کمی حالش بهتر شد به مأموران گفت: با پسرم سر موضوعی جر و بحث کردم بعد از آن ارشیا بی‌خبر از من مقداری قرص خورد و خودکشی کرد من که از مرگ پسرم بشدت شوکه و ناراحت شده بودم، نتوانستم تحمل کنم و تصمیم گرفتم به زندگی خودم پایان دهم. به همین دلیل حدود 24 ساعت پس از مرگ پسرم من نیز قرص خوردم که به زندگی‌ام پایان دهم.
زن جوان به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبودی تحقیقات بیشتری از او صورت گیرد. متخصصان پزشکی قانونی نیز در صحنه اعلام کردند از زمان مرگ ارشیا حدود 24 ساعت می‌گذرد. اما علت مرگ نامشخص بود و به همین دلیل جنازه پسر جوان به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد. در تحقیقات میدانی همسایه‌ها سر و صدایی نشنیده بودند و همچنین پوکه‌های خالی قرص که نشان از خودکشی باشد یا وسیله‌ای مانند طناب که پسر جوان با آن اقدام به مرگ خودخواسته کرده باشد، نیز پیدا نشد.

کشف جسد در تصفیه خانه

گروه حوادث /جسد دختر جوان که از خانه قهر کرده بود 48 ساعت بعد در کنار منبع آب تصفیه‌خانه‌ای کشف شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه گذشته نگهبان تصفیه‌خانه‌ای در منطقه حکیمیه، در حال گشت‌زنی جسدی را در کنار منبع آب داخل تصفیه‌خانه پیدا کرد. جسد متعلق به دختر جوانی بود که روی زمین افتاده بود.
کشف جسد دختر جوان به بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام و تحقیقات در رابطه با این پرونده به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. هویت دختر جوان که حدود 18 سال داشت نامشخص بود.
برای رازگشایی از هویت دختر جوان، با این احتمال که ساکنان محل از هویت او مطلع باشند به تحقیقات میدانی پرداختند. یکی از مغازه‌داران در تحقیقات گفت: روز چهارشنبه مرد میانسالی در حالی که عکسی در دست داشت به‌دنبال دخترش بود. او تصویر را به تمام کسبه نشان می‌داد و از آنها می‌پرسید که دخترش را دیده‌اند یا نه. تصور می‌کنم جسد پیدا شده متعلق به همان دختری باشد که پدرش در جست‌وجوی او بود.
با اطلاعاتی که مرد مغازه‌دار در اختیار مأموران قرار داد، پدر دختر جوان شناسایی شد. او در تحقیقات گفت: سه‌شنبه گذشته و دو روز قبل از کشف جسد دخترم، او با مادرش دعوایش شد و از روی عصبانیت خانه را ترک کرد. دخترم حتی تلفن همراهش را نیز با خودش نبرد و با این تصور که در حوالی خانه‌مان باشد به جست و جوی خیابانی برای یافتن او پرداختم.
جسد دختر جوان برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس مصطفی واحدی ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7606/12/574682/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها