حوادث جهان


 آرزو کیهان

حبس ابد برای قاتل دختران جوان

مرد جنایتکار که دو دختر را در امریکا به قتل رسانده بود پس از 14 سال دستگیر و به حبس ابد محکوم شد.
به گزارش کرایم، متهم «کوین یاست» به جرم قتل دو دختر 17 و 21 ساله به نام‌های «کارا» و «جسیکا» روز جمعه در دادگاهی در کانزاس سیتی امریکا به حبس ابد محکوم شد.
گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد وی یکی از قربانیان خود را در سال 2007 میلادی پس از خروج از دبیرستان ربوده و مورد تعرض قرار داده و کشته است. همچنین در سال 2016 میلادی قربانی دیگر خود را ربوده و پس از تجاوز به قتل رسانده و جسدش را در منطقه جنگلی رها کرده است. جسد این دختر یک سال بعد توسط یک جوینده قارچ‌های جنگلی پیدا شد و از آن زمان تحقیقات برای دستگیری قاتل آغاز و در نهایت متهم شناسایی و بازداشت شد.
در جلسه دادگاه قاضی پرونده «ویلیامز کالینز» اعلام کرد که متهم با توجه به جنایت‌های هولناکش بدون قرار آزادی مشروط  با حکم حبس ابد راهی زندان خواهد شد.

دفن جسد دوست قدیمی در بتن سیمانی

مرد امریکایی پس از قتل دوست دوران کودکی‌اش از دخترش خواست تا با پلیس تماس بگیرد.
به‌ گزارش کرایم، متهم «شین نلسون» پس از ملاقات با دوست دوران کودکی‌اش او را با شلیک 4 گلوله به قتل رساند و سپس جسدش را درون بتن سیمانی در زیرزمین خانه‌اش در کلرادوی امریکا پنهان کرد.
بنا بر گزارش پلیس کلرادو، این مرد پس از چند روز به یکی از دخترانش گفت که دوست دوران کودکی خود را کشته و از او خواست تا با پلیس تماس گرفته و موضوع جنایت را مطرح کند.
در پی تحقیقات مأموران پلیس، این مرد دستگیر و جسد دوستش از زیرزمین خانه بیرون کشیده شد. قاتل پس از دستگیری سخنی از انگیزه این جنایت هولناک نگفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7606/12/574683/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها