اخبــــار




پیکر نادر دست‌نشان درخانه ابدی آرام گرفت

پیکر مرحوم نادر دست‌نشان پیشکسوت شناخته شده فوتبال مازندران و ایران دیروز پس از تشییع و برگزاری مراسم وداع با حضور تعداد کمی از اعضای خانواده و اهالی ورزش در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، به آرامستان «سید ملال» این شهر انتقال یافت و به خاک سپرده شد. به گزارش ایرنا، مراسم وداع، قرائت نماز و تشییع پیکر این فوتبالیست نامدار مازندرانی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. زنده یاد دست‌نشان به‌علت ابتلا به کرونا در بیمارستان رازی قائمشهر بستری بود و عصر روز جمعه ۲۷ فروردین ماه جاری پس از دو هفته جدال با کووید۱۹ درگذشت.

پرداخت پاداش پس از ۳ سال با کسر مالیات!

تیم ملی فوتسال زنان ایران ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای دومین دوره پیاپی قهرمان جام ملت‌های زنان آسیا شد. در پی این قهرمانی مقرر شد ۲۲ میلیون تومان به‌عنوان پاداش به ملی‌پوشان و کادرفنی پرداخت شود. حالا پس از حدود 3 سال تأخیر و وعده‌های فراوان دیروز این پاداش با کسر مالیات پرداخت شد. قرار بود ۲۲ میلیون به حساب ملی‌پوشان واریز شود اما با کسر مالیات ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شده است.

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا درگذشت

فریدون قنبری، قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا دیروز دارفانی را وداع گفت. این قهرمان کشتی به‌دلیل بیماری از ناحیه لوزالمعده از اول فروردین در بیمارستان بستری شد و بیستم همین ماه هم تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بعد از چند روز تحمل این بیماری درگذشت. فریدون قنبری کشتی‌گیر آزادکار سابق ایران است که سال ۱۹۹۷ در هلسینکی فنلاند قهرمان جوانان جهان شد و مدال طلای قهرمانی بزرگسالان آسیا را در سال ۲۰۰۴ به دست آورد. قنبری از معدود کشتی گیرانی بود که توانست دو بار خوئل رومرو کشتی‌گیر مطرح کوبایی را شکست دهد. او در سال ۲۰۰۵ در مسابقات جهانی مجارستان عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران بود. روزنامه ایران درگذشت قنبری را به خانواده این مرحوم و جامعه ورزشی و کشتی تسلیت می‌گوید.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به استقلال و پرسپولیس

رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی درباره کمک مجلس به سرخابی‌های پایتخت گفت:«این دو باشگاه شرکت دولتی هستند و دوست داشتیم از طریق بودجه به آنها کمک کنیم. این امر از بودجه عمومی میسر نشد، اما مطابق حکم کمیسیون تلفیق، سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد موظف است در سال 1400 برای هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، مبلغ 100 میلیارد تومان از منابع حاصل از واگذاری دو باشگاه، به حساب خاصی از وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت بدهی آنها تخصیص یابد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7606/14/574696/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها