مرد مو طلایی سارق اموال زنان


گروه حوادث/ مرد شیاد که با موهای طلایی و قیافه اروپایی‌اش خود را به‌عنوان تبعه کشورهای اروپایی و امریکایی معرفی و از زنان و دختران سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ دراین باره گفت: از مدتی قبل تعدادی پرونده با موضوع سرقت و کلاهبرداری در کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تشکیل شد. شاکی‌ها در شکایت خود اظهار داشتند از سوی مرد جوانی که خود را تبعه یکی از کشورهای اروپایی معرفی کرده بود، مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.
آنها درباره شیوه و شگرد متهم در این پرونده‌ها گفتند: مرد جوان موهایی طلایی و رنگ پوستی روشن داشت و به زبان انگلیسی صحبت می‌کرد. او با شرکت در همایش‌ها خودش را تبعه خارجی ساکن امریکا یا دیگر کشورهای اروپایی و از نزدیکان افراد پرنفوذ سفارتخانه‌ها معرفی کرده و پس از آشنایی با زنان و دختران جوان با آنها طرح دوستی می‌ریخت و در ادامه با دادن وعده ازدواج و اقامت در خارج از کشور اعتماد آنان را جلب می‌کرد. این مرد شیاد پس‌از اینکه به خانه این زنان رفت و آمد می‌کرد با اطلاع از محل قرار گرفتن اموال با ارزش آنها در فرصتی مناسب پول و طلاها را سرقت می‌کرد. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در جریان آخرین اقدام مجرمانه خود و در حالی که اقدام به سرقت از داخل خودروی زنی جوان در شهرک غرب تهران کرده بود، دستگیر شد، گفت: مأموران با گشتزنی هدفمند و دقایقی پس از سرقت این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد. البته این فرد مدتی قبل نیز از سوی پلیس دستگیر شده بود، که به‌دلیل نبود ادله کافی آزاد شد، اما این بار برای او پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7655/12/579862/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها