اخبــــار


دستگیری عاملان قتل پسر 12 ساله در قشم

گروه حوادث/   قاتلان پسر 12 ساله که جسدش صبح چهارشنبه در شهرک نریمان قشم پیدا شده بود از سوی پلیس این جزیره دستگیر شدند.
 سرهنگ مجتبی راست‌خدیو، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم در تشریح این خبر گفت: روز چهارشنبه 26 خرداد مأموران پلیس از کشف جسد پسری 12 ساله در شهرک نریمان جزیره قشم با خبر شدند. کارآگاهان پلیس درنخستین بررسی‌ها علت مرگ را خفگی تشخیص دادند بنابراین بلافاصله به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در محل پیدا شدن جسد حاضر شدند و با دستور دادستان قشم به کارآگاهان پلیس آگاهی، عملیات جست و جوی قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قشم قرار گرفت.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم بیان داشت: با تلاش و‌ پیگیری شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی قشم برای پیگیری این پرونده و تحقیقات میدانی و تخصصی، سر نخ‌هایی از پرونده کشف بدست آمد و دو نفر در این زمینه شناسایی شدند.
 یکی از متهمان به قتل، قصد فرار به مناطق مرزی کشور را داشت که در کمتر از ۲۴ ساعت حین فرار در بندرعباس دستگیر شد و در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد. قاتل و همدست وی هم اکنون برای سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات برای یافتن انگیزه این دو جنایتکار ادامه دارد.


6 کشته در تصادف  2 خودرو

گروه حوادث/  انحراف به چپ  یک دستگاه وانت تویوتا و برخوردش با یک دستگاه پژو پارس  در جاده سراوان منجر به مرگ 6 نفر شد.
سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات این حادثه گفت:  ساعت ۱۷:۱۵ عصر چهارشنبه  در جاده سراوان به خاش در استان سیستان و بلوچستان یک مورد تصادف مرگبار اطلاع داده شد. وقتی مأموران پلیس برای بررسی صحنه حادثه به محل مراجعه کردند مشخص شد تصادف بین دو دستگاه خودروی  وانت تویوتا و یک دستگاه پژو پارس رخ داده و ۶ نفراز جمله راننده، سرنشین وانت و راننده و سه سرنشین پژو جان خود را از دست داده اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: علت این حادثه انحراف به چپ خودروی وانت تویوتا بوده است.


 سقوط مرگبار 2 کارگر در چاهک آسانسور

گروه حوادث/  2 کارگر افغانستانی هنگام کار در یک ساختمان نیمه کاره به علت سقوط در چاهک آسانسور جان باختند.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این خبر گفت: حدود  ساعت ۱۷ پنجشنبه این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله مأموران ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. نخستین بررسی‌ها نشان داد در یک ساختمان در حال ساخت طبق بررسی‌های اولیه ۳ کارگر از طبقه چهارم در حال حمل سنگ از طریق بالابر بودند که یکباره این کارگران به انتهای چاهک آسانسور سقوط کردند.
وی ادامه داد: ۲ کارگر به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند و یک کارگر نیز به دلیل مصدومیت شدید توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد. ملکی به کارگران توصیه کرد که تنها از بالابر برای جابه‌جایی مصالح ساختمانی استفاده کرده و از سوار شدن به هنگام حمل مصالح خودداری کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7655/12/579868/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها