اخبــــــــــار


تاریخ بازی‌های مقدماتی جام جهانی مشخص شد

فیفا از آخرین رده‌بندی فوتبال ملی پرده برداشت و با این حساب تکلیف سیدبندی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 مشخص شد. 12 تیم به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 راه یافتند و این تیم‌ها در 6 سید بر اساس رتبه بندی فیفا دسته‌بندی خواهند شد. این 12 تیم به 2 گروه 6 تیمه تقسیم خواهند شد که 2 تیم اول به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند و تیم‌های سوم بازی پلی‌آف را انجام خواهند داد. برنده تیم سوم با نماینده کونکاکاف بازی می‌کند و اینگونه دیگر تیم حاضر در جام جهانی 2022 مشخص می‌شود. بر اساس آخرین رده‌بندی فیفا، تیم ملی کشورمان با 1522.04 امتیاز در رده دوم آسیا و در سید اول جای دارد. تاریخ بازی‌ها نیز به این شرح است. دیدار اول: 11 شهریور 1400، دیدار دوم: 16 شهریور، دیدار سوم: 15 مهر، دیدار چهارم: 20 مهر، دیدار پنجم: 20 آبان، دیدار ششم: 25 آبان، دیدار هفتم: 7 بهمن، دیدار هشتم: 12 بهمن، دیدار نهم: 4 فروردین 1401 و دیدار دهم: 9 فروردین

ملیکا میرحسینی نایب قهرمان تکواندوی آسیا شد

در جریان رقابت‌های روز پایانی تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در بیروت پایتخت لبنان، سروش احمدی در وزن منفی ۶۳ و مهران برخورداری در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم با نمایشی ضعیف از دور رقابت‌ها کنار رفتند اما در بخش بانوان، ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم، ابتدا ۲۱ بر یک مقابل حریف خود از فیلیپین پیروز شد و در نیمه نهایی نیز مقابل مرام فتناسی از قطر ۱۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال رسید. میرحسینی در فینال مقابل جولیانا الصادق از اردن ۱۶ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

اطلاعیه استقلال پیرامون خصوصی سازی و ورشکستگی

استقلال به شایعات و حواشی مطرح شده طی روزهای اخیر مبنی بر ورشکستگی این باشگاه واکنش نشان داد. سایت این باشگاه نوشت: «با توجه به اینکه سرمایه ثبت شده باشگاه استقلال در فرایند اصلاح اساسنامه بیش از ۷۱۹ میلیارد تومان است و ارزش کارشناسی امروز باشگاه با توجه به املاک و دارایی‌ها و برند، حداقل 2 برابر سرمایه ثبتی ارزش گذاری شده است، بنابراین وجود بدهی‌های احتمالی و قطعی که کمتر از ۵ درصد از ارزش کارشناسی امروز باشگاه است، بر اساس قانون تجارت، به هیچ وجه تهدید کننده موجودیت حقوقی و قانونی این باشگاه مردمی نیست. مضاف بر اینکه واگذاری سهام از طریق بورس صرفاً به هواداران عزیز که سرمایه اصلی این باشگاه هستند خواهد بود و هواداران محترم با خرید سهام استقلال نقش پررنگ‌تری در تصمیمات آتی ایفا می‌کنند. واگذاری سهام باشگاه استقلال از طریق سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با مصوبه هیأت واگذاری و با رعایت تشریفات کامل قانونی صورت می‌گیرد و در مرحله ابتدایی صرفاً ۱۵ درصد سهام باشگاه برای کشف قیمت واگذار خواهد شد.»

راموس از همه مادریدی‌ها قدردانی کرد

سرخیو راموس که چهارشنبه مشخص شد رئال مادرید را ترک می‌کند، از همه مادریدی‌ها تشکر و قدردانی کرد. مدافع 35 ساله پنجشنبه در کنفرانس خبری گفت: «از همه کسانی که مرا حمایت کردند، ممنون هستم. مایلم از باشگاه، رئیس رئال، مربیان و کارمندان باشگاه تشکرکنم. همچنین از همه هواداران قدردانی می‌کنم. یک بخش باورنکردنی از زندگی من به اتمام رسید. مطمئن هستم که چنین چیزی را دیگر تجربه نخواهم کرد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7655/14/579875/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها