نسخه Pdf
ایران عصر


غم نامه فدراسیون فوتبال خطاب به دولت

ما بینـواییم!


صنم یاوری
سلام بر قلب آرام و مهربان‌تان ای دولت
این نامه را هنگامی می‌نویسیم که بازیکنان بینوای‌مان در مسیر رفتن به خارج در هواپیما دارند نان خالی سق می‌زنند و از سرما دور خود می‌پیچند و به مقصدی نامعلوم فکر می‌کنند.
زیرا نمی‌دانند چه هتلی و در کجای شهر نصیب‌شان خواهد شد و به این فکر می‌کنند اگر غذای هتل را هم مثل غذای هواپیما دوست نداشته باشند، آیا رستورانی در نزدیکی هتل وجود خواهد داشت که در شأن آنها باشد؟ و این فکر و خیال‌ها که همه به خاطر نبودن پول در جیب فدراسیون است.فرزند فقیر شما مدتی است که با سیلی صورتش را سرخ نگه داشته است. حالا که می‌بینید اینقدر سرخش زیاد است، به خاطر ضرب‌دست سیلی زننده است و آنقدر هم این دست‌ها زیاد شده‌اند که چپ و راست می‌زنند وگرنه ما شب‌ها کم می‌خوریم و گرد می‌خوابیدم تا بتوانیم هزینه‌های فوتبال را تأمین کنیم. دولت عزیزم، روزی که به ما گفتی درباره تیم‌های قرمز و آبی پاسخگو باشیم و ما هم گفتیم «نوموخوام» آن روزی بود که شب قبل فوتبالی‌ها بر اثر نبود سرپناه خوب در خیابان‌ها سرگردان بودند و در هیچ کدام از این سرپناه‌ها یک قلیون درست و حسابی پیدا نمی‌شد و آنها مجبور بودند شبانه دنبال قلیان خانه بگردند. به همین خاطر عصبانی بودند و پرخاش کردند. شما پدری کنید و از تقصیرات فرزندان‌تان بگذرید.حال که پس از سال‌ها دندان روی جگر گذاشتن و با دلی شرحه شرحه از بی پولی به شما رو انداخته‌ایم، دست در خزانه مبارک کنید و یک ۵۰۰ میلیون یورویی به تیم بینوای ملی کمک کنید تا هم ثواب ببرید و هم تیم ملی در جام جهانی راحت باشد و اگر پول کم آوردید پیشنهاد می‌شود از منابع زیر تأمین کنید:
_صندوق بازنشستگان
_صندوق کمک به کسب و کارهای مناطق محروم
_مستقیم از جیب مردم
_از سر گردنه (که نیازمند دزد ماهر سر گردنه است)
_از ارث بابایتان
...و هر جا که پول را به عنوان علف خرس دور انداخته باشند. جهت تلنگر عرض می‌کنم که بروید ببینید بابای مردم برای فرزندان‌شان چه کارها که نمی‌کنند. به هر حال فرزندتان امیدوار است با یاری و مساعدت شما در جام جهانی قهرمان شویم و نهایتاً بتوانیم یک ۵۰ میلیون یورویی به کشور بازگردانیم. که پول زیادی است و اصلاً نمی‌توانید صفر‌هایش را بشمارید.

با تشکر- یک نفر از فدراسیون فوتبال که نمی‌دانید کیست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/16/598918/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها