نسخه Pdf
ایران عصر


نادال:

این وضعیت وحشتناک است


رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان در اولین بازی خود در رقابت‌های اوپن استرالیا یک برد راحت را مقابل ماکوس خیرون به دست آورد.
نادال بعد از این بازی در مورد جنجال نواک جوکوویچ رقیب همیشگی خود و مدافع عنوان قهرمانی اوپن استرالیا که از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد نیز حرف زد: «تقریباً یک هفته قبل، زمانی که او در اولین دادگاه برنده شد و رأی به نفع او صادر شد، او می‌توانست برگردد و تمرین کند. در آن زمان من گفتم که عدالت کار خودش را می‌کند. اگر آن موقع عدالت و دستگاه قضایی گفت که او می‌تواند در استرالیا حضور داشته باشد و ویزای او باطل نشد پس حتماً درست بوده و حالا که دستگاه عدالت دوباره رأی داده که ویزای او باطل شود و از استرالیا اخراج شود هم باید به این رأی احترام گذاشت. من هرگز علیه دستگاه قضایی حرف نمی‌زنم و آن را درست می‌دانم.»
او سپس ادامه داد: «اما اینکه از نظر شخصی چه نظری در مورد این ماجرا دارم و اینکه این شرایط را ایده‌آل می‌دانم یا نه، باید بگویم که شرایط ایده‌آل در جهان ورزش این است که بهترین بازیکنان در زمین تنیس حاضر باشند و در بزرگترین تورنمنت‌ها شرکت کنند.  
بدون شک موضوع همین است. برای ورزش جهان این خیلی بهتر است که ستاره‌های بزرگ خود را داشته باشد.
اگر نواک جوکوویچ اینجا بازی می‌کرد، برای همه خیلی بهتر بود. تردیدی در این مورد وجود ندارد. از نظر من موضوع بسیار مشخص است. دستگاه عدالت حکمی داده که کاملاً شفاف است و باید به آن احترام گذاشت. جوکوویچ تنها کسی نیست که دچار چنین موضوعی شده و آخرین نفر هم نخواهد بود. البته در این وضعیت وحشتناک خیلی‌ها مقصر هستند. وضعیتی که در دو هفته گذشته رخ داد اما در عین حال او خودش هم یکی از کسانی است که در این ماجرا تقصیر یا دست‌کم مسئولیت دارد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/19/598933/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها