نسخه Pdf
ایران عصر


نکته بازی


آقای ستاره بالاخره به ایران می‌آید؟

یکی از بازیکنانی که در چند وقت اخیر بحث حضور او در فوتبال ایران مطرح بود، رضا قوچان‌نژاد است، مهاجم سابق تیم ملی که سال‌های زیادی در فوتبال هلند و دیگر کشورها حضور داشته ولی گفته بود که علاقه‌مند است حضور در فوتبال باشگاهی ایران را هم تجربه کند. در این میان خبر حضور احتمالی این ستاره در تراکتور هم مطرح شد که به سرانجام نرسید؛ اما نکته‌ای که درباره این مهاجم 34 ساله وجود دارد این است که 8 ماه از آخرین باری که او در یک مسابقه فوتبال به میدان رفته است، می‌گذرد. گوچی آخرین بار 26 اردیبهشت سال‌جاری و در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر هلند در ترکیب زووله برابر خرونینخن به میدان رفت و از دقیقه 78 در آن مسابقه بازی کرد. در این شرایط مشخص نیست که او در چه میزان آمادگی قرار دارد و او در نقل و انتقالات نیم فصل به تیمی در لیگ ایران، می‌آید یا خیر.

ظلمی که مظاهری به خودش و استقلال کرد

محمد رشید مظاهری دروازه بان استقلال یکی از بازیکنان اصلی این تیم در فصل گذشته به شمار می‌رفت که بازی‌های خوبی را هم در ترکیب این تیم از خود به نمایش گذاشت اما او پس از پایان لیگ و قبل از دیدار حساس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا قراردادش را فسخ کرد و همراه با آبی‌پوشان به امارات نرفت. مظاهری مدتی بعد دوباره با این تیم قرارداد بست اما به غیر از بازی با ذوب‌آهن که به جای سیدحسین حسینی مصدوم وارد میدان شد، دیگر بازی نکرد و از روی سکوها یا خانه، بازی‌های استقلال را تماشا کرد. مجیدی در بیشتر بازی‌ها از حسینی و علیرضا رضایی درون دروازه استفاده کرد. مظاهری زمانی که دوباره به جمع آبی‌ها برگشت، فکرش را هم نمی‌کرد چنین روزهای سختی در انتظارش باشد اما حالا می‌فهمد که آن موقع که رفت هم به خودش ظلم کرد و هم به تیمش که از آسیا کنار رفت.

یحیی مراقب خریدهایش باشد

این روزها خبرهای مختلفی درباره بازیکنانی که ممکن است در نقل و انتقالات نیم فصل به عضویت پرسپولیس دربیایند شنیده می‌شود اما موضوعی که کادرفنی سرخ‌ها در این خصوص باید به آن توجه داشته باشد، این است که بازیکنانی به این تیم اضافه شوند که در نیم فصل دوم بتوانند بخشی از مشکلات فنی این تیم را برطرف کنند. پرسپولیس در ابتدای فصل بازیکنانی مانند حامد پاکدل، علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی را به خدمت گرفته که تأثیر چندانی در ترکیب این تیم نداشته‌اند. رضا دهقانی که در همان هفته چهارم جدا شد. این نشان می‌دهد که پرسپولیس در نقل و انتقالات قبلی شکست خورده و عملکرد ضعیفی داشته و حالا یحیی گل محمدی باید مراقب باشد که بازیکنانی را نگیرد که تنها در یکی دو بازی درخشیده‌اند و عملکردی مقطعی داشته‌اند که این اتفاق در نهایت به ضررش خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/19/598935/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها