نسخه Pdf
ایران عصر


ایجاد خط اعتباری ۲ هزار میلیاردی اشتغالزایی تعاونی‌ها


معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همکاری بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون، خط اعتباری تسهیلاتی ۲ هزار میلیارد تومانی جهت حمایت از طرح‌های اشتغالزای جدید، تکمیلی و توسعه تعاونی‌ها در بخش‌های تولید، توزیع و خدمات ایجاد شد.
مهدی مسکنی اظهار داشت: در اجرای منویات رهبری و با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از اجرای طرح‌های اشتغالزای تعاونی‌های کشور تفاهمنامه‌ای با بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری امضا شد.
مسکنی افزود: این خط اعتباری، تکمیل کننده زنجیره ارزش، توسعه عمران شهرستان، مسکن، زنان، تعاونی‌های برتر ملی، استانی و مصوب سفرهای استانی و... از طریق بانک توسعه تعاون فراهم شده است.
وی شرط اصلی برخورداری طرح‌ها از یارانه پیش‌بینی شده را به بهره‌برداری رسیدن طرح و تحقق تعهد اشتغال و مصرف صحیح تسهیلات مطابق طرح ارائه شده عنوان کرد.
معاون امور تعاون خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون سعی شده که حتی‌الامکان تسهیل قانونی در تأمین وثایق و تضمینات مورد نیاز تسهیلات برای تعاونی‌های واجد شرایط فراهم شود.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با هماهنگی و همراهی به وجود آمده و ابلاغ شیوه‌نامه مربوطه، تا پایان سال‌جاری طرح‌های واجد شرایط شناسایی و به بانک معرفی و فرایند پرداخت تسهیلات توسط بانک انجام پذیرد و ان‌شاءالله ثمره و دستاورد این تسهیلات را در هفته تعاون سال ۱۴۰۱ مشاهده خواهید کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/5/598958/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها