نسخه Pdf
ایران عصر


ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار می‌شود

2 مصاف لیگ برتری و حضور یک شگفتی‌ساز


آدرینا ورشینگر / مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ادامه می‌یابد که طی آن نساجی از ساعت ۱۴ میزبان گل گهر است. دیداری که به علت خانه به دوشی نساجی، در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد. شاگردان ساکت الهامی برای رسیدن به این مرحله تیم لیگ یکی آرمان گهر را شکست دادند و شاگردان قلعه‌نویی نیز تیم دسته اولی شهرداری آستارا از پیش رو برداشتند.
سرخپوشان قائمشهری در حالی به مصاف سیرجانی‌ها می‌روند که 10 آبان و در هفته سوم لیگ برتر به تساوی 1-1 رسیدند اما حالا این بازی باید یک برنده داشته باشد. از ساعت ۱۴:۳۰ مس رفسنجان با پدیده دیدار می‌کند. این دیدار قرار بود طبق برنامه‌ریزی قبلی در زمین ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار شود اما به‌دلیل اخطار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف سنگین، به ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان منتقل شد. نکته‌ای که درخصوص این دیدار وجود دارد این است که این 2 تیم قرار بود طبق برنامه در هفته دوم لیگ برتر با هم مسابقه بدهند ولی بازیکنان پدیده که اعتصاب کرده بودند، راضی به سفر به سرچشمه نشدند و با رأی کمیته انضباطی، نتیجه آن بازی 3-0 به سود شاگردان محمد ربیعی اعلام شد. رفسنجانی‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی تراکتور را شکست دادند و مشهدی‌ها هم برابر تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به پیروزی رسیدند و حالا باید دید اولین تقابل آنها در این فصل چه نتیجه‌ای خواهد داشت. در دیدار همزمان نیز، نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، پذیرای تیم لیگ دویی خلیج فارس ماهشهر است.
نفتی‌ها که مرحله قبل تیم لیگ یکی شاهین شهرداری بوشهر را در ضربات پنالتی شکست دادند، در چند وقت اخیر اسیر حواشی عجیبی مثل حمله لیدرها به رختکن‌شان بوده‌اند که کناره‌گیری فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم را در پی داشت. دیروز گفته شد این مربی راضی به بازگشت شده و امروز روی نیمکت تیمش می‌نشیند ولی با این حال کمالوند در تمرین نفت شرکت نکرد و  بعد هم خبر جدایی اش از این تیم منتشر شد. اما خلیج فارس ماهشهر جزو تیم‌های شگفتی‌ساز بود که هوادار لیگ برتری را حذف کرد و حالا به‌دنبال موفقیت برابر نفت مسجدسلیمان است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/18/598979/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها