نسخه Pdf
ایران عصر


فولاد و سپاهان از صعود بازماندند، خیبر جشن گرفت

حذف آسیایی‌ها با پنالتی


گروه ورزشی / مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی دیروز آغاز شد و طی آن تیم دسته اولی خیبر خرم آباد با برتری 5-1 برابر تیم بحران‌زده صنعت نفت به یک برد پرگل و غیرمنتظره دست یافت. مهرداد قنبری (28 - پنالتی)، حمید طاهری فرد (50)، امیررضا احمدی (74)، میلاد غریبی (84) فرزاد محمدی (۹۳) برای شاگردان عبدالله ویسی گلزنی کردند و یزدان کبیری نیا (40) هم تک گل شاگردان علیرضا منصوریان را زد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که آبادانی‌ها به دلیل نگرفتن مطالبات خود نمی‌خواستند برای این بازی به خرم‌آباد بروند. دیدار حساس آلومینیوم و سپاهان در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این بازی، فرشاد احمدزاده (2) اصفهانی‌ها را پیش انداخت ولی میلاد فخرالدینی (37) بازی را برای اراکی‌ها به تساوی کشاند اما در ضربات پنالتی شاگردان رسول خطیبی به برتری 4 - 3 رسیدند. در ضربات پنالتی، محرم نویدکیا برای ضربات پنالتی کریستوفر کنت دروازه‌بان خود را بیرون برد و حجت صدقی گلر سوم این تیم درون دروازه قرار گرفت. برای سپاهان گئورگی گولیسیانی، محمدرضا خلعتبری و امید نورافکن ضربات خود را تبدیل به گل کردند ولی سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی ضربات خود را از دست دادند. پنالتی‌های آلومینیوم را هم میثم مجیدی، امید سینک، مجید امیدی فر و نیما درودی گل کردند و مصطفی احمدی و میلاد فخرالدینی ضربات‌شان را از دست دادند.
محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان بعد از باخت به آلومینیوم اراک، عنوان کرد: «همه ناراحت هستند و امیدوارم در لیگ جبران کنند. امیدوارم داوران هم با داد و هوار احساسی نشوند. من اینجا نیامدم با یکی دو باخت بروم، چنین چیزی نیست، موضوع اصلی این است از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم و سرمربی شدم نه مصاحبه کردم، نه خودم را به کسی وصل کردم و نه به دست و پای کسی افتادم. تا زمانی که هستم به تیم کمک می کنم اما اینکه یکی دو باخت بیاوریم و من بگویم نیستم، این طور نیست. نوع فوتبال بازیکنان ما خوب است و در لیگ برای قهرمانی رقابت سختی خواهیم داشت اما فوتبال بالا و پایین دارد.» گفتنی است فولاد دیگر تیم آسیایی هم از گردونه رقابت‌های حذفی کنار رفت و جواد نکونام  سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر نشد.
بازی مس کرمان و فولاد هم در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 1-1 خاتمه یافت. امین کاظمیان (60) برای کرمانی‌ها و وحید حیدریه (88) برای سرخپوشان اهوازی گلزنی کردند اما در ضربات پنالتی شاگردان فرزاد حسین‌خانی 5- 4 به پیروزی رسیدند تا مدافع عنوان قهرمانی از  دور مسابقات کنار برود. ضربات پنالتی مس را مهیار زحمتکش، مهرداد آوخ، رشید فرخی، علی خلیلی و محمد صبوری گل کردند و صیاد کوکبی پنالتی خود را خراب کرد. ضربات پنالتی فولاد را هم مهران موسوی، موسی کولیبالی، احمد عبدالله زاده و شیمبا گل کردند ولی محمد میری و وحید حیدریه پنالتی‌های خود را از دست دادند تا شاگردان جواد نکونام حذف شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/18/598980/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها