نسخه Pdf
ایران عصر


اخبار


بزرگان ورزش در تشییع و تدفین یزدانی‌خرم

مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم محمدرضا یزدانی خرم رئیس اسبق فدراسیون‌های کشتی و والیبال صبح دیروز برگزار شد . این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان ورزشی، پیشکسوتان و قهرمانان در فدراسیون والیبال و مزار شهید گمنام فدراسیون کشتی برگزار و پیکر آن مرحوم در قطعه ۱۰۳ بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. محمد پولادگر، صالحی امیری، علی کفاشیان، جمشید تقی‌زاده، علیرضا دبیر، محمدرضا داورزنی، محسن مهرعلیزاده، سردار مشایخی، محسن کاوه، غلامرضا محمدی، عارف ربطی، محمد مشهدی آقایی، حسین رضازاده، عبدالحمید احمدی، باران چشمه، محمدحسن انصاری فرد و... در این مراسم حضور داشتند .

پنجمی شمشیربازی سابر در جام جهانی

تیم شمشیربازی سابر ایران در جام جهانی گرجستان پنجم شد.تیم ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی و فرزاد باهر ابتدا فرانسه را با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ شکست داد.سپس مصر را با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ از پیش رو برداشت و در رده پنجم جام جهانی قرار گرفت.تیم ایران در این مسابقات ابتدا رومانی را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی به آلمان باخت و از رسیدن به نیمه نهایی و تلاش برای کسب مدال بازماند.تیم زنان سابر ایران هم در این رقابت‌ها در رده ۲۴ قرار گرفت.

فردا، رونمایی از سردیس طاهره طاهریان

 مراسم رونمایی از سردیس طاهره طاهریان چهره ماندگار ورزش کشور ساعت 10 صبح فردا در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. این مراسم به پاس پنج دهه تلاش خالصانه و ارزشمند به جامعه ورزش کشور، بخصوص توسعه ورزش قهرمانی بانوان، با حضور جمعی از پیشکسوتان و مدیران ورزش کشور برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7827/20/598988/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها