سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

جـوابیه

پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 1400.11.6 صفحه یک با عنوان: افزایش واگن‌های متروی تهران / با سلام، احتراماً ضمن سپاس از مسافران گرامی، به اطلاع می‌رساند: در حال حاضر تعداد 384 حرکت قطار در خط یک، با هدوی ترکیبی 5 دقیقه انجام می‌شود. همچنین در‌ صورت ازدحام مسافری و بنا به تشخیص مرکز فرمان، از حرکت‌های فوق‌العاده جهت رفاه شهروندان گرامی استفاده می‌شود.
احسان حامدمقدم / سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/  یک شهروند: مجلس که به فکر معیشت مردم است ،چرا لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را به اجرا  نمی‌گذارد؟
خراب بودن آسفالت بزرگراه امام علی (علیه‌السلام) حدفاصل خیابان مدنی/ خانم گندابی: آسفالت بزرگراه امام علی علیه‌السلام حد فاصل بعد از خیابان مدنی تا قبل از رسالت شرق خراب است و احتیاج به روکش مجدد دارد. لطفاً مسئولان مربوطه پیگیری کنند تا این موضوع حل شود.
نبود دستگیره مسافر در BRT/ خانم سلطانی: هیچ یک از BRTهای سطح شهر دستگیره ندارند و این امر باعث ایجاد مشکلات در این خصوص می‌شود. لطفاً نسبت به  رفع این قضیه اقدام کنید.
کم بودن تاکسی‌های خط میدان رسالت به فلکه اول صادقیه/ خانم خام‌فروش: تاکسی‌های خطی میدان رسالت به فلکه اول صادقیه بسیار کم هستند. از تاکسیرانی درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
تشکر و پیشنهاد از روزنامه ایران بابت سلام ایران/  یک شهروند: تشکر می‌کنیم از روزنامه ایران بابت قرار دادن پیام‌های مردمی و پیشنهاد می‌شود  این پیام‌ها را افزایش هم بدهید و هر روز چاپ کنید.
تعیین تکلیف سهام عدالت مرحومان/ آقای فردین پور: لطفاً تکلیف سهام عدالت مرحومان را مشخص کنید.
نصب آگهی‌های تبلیغاتی در دیوارهای شهر و کنتورهای خیابان/ خانم گوازی: نصب آگهی‌های تبلیغاتی در دیوارهای شهر در خیابان و کوچه جلوه شهر را زشت می‌کند. از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
کم‌کاری برخی از دفترخانه‌ها نسبت به برگه سبز خودروها/ خانم کاسب: با اینکه این همه مسئولان محترم تأکید و تکرار می‌کنند که برگه سبز، سند خودرو محسوب می‌شود. اما برخی از دفترخانه‌ها کوتاهی کرده  و از تنظیم وکالت پلاک با برگه سبز خودداری می‌کنند، علت چیست؟  از مسئولان محترم تقاضامندیم به این موضوع رسیدگی کنند تا از تکرار تخلف در این باره جلوگیری شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7857/1/604090/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها