اخبار


مرگ پدر و پسر در جاده کندوان

گروه حوادث / ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ کشته و ۲ مصدم برجا گذاشت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این حادثه که ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه در محدود سیاه بیشه رخ داد سقوط یک قطعه سنگ روی خودروی پژو پارس که سرنشینان آن یک خانواده 4 نفر بودند موجب شد تا پدر و کودک هفت ساله در دم فوت کنند و مادر و دختر نیز مصدوم شوند.
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران در این باره گفت: مصدومان این حادثه با کمک نیروهای امدادی برای درمان و رسیدگی بیشتر به مرکز درمانی چالوس اعزام شدند. همچنین جاده هراز به علت ریزش سنگ و رانش کوه در محدوده لاسم -جاده هراز- تا اطلاع بعدی مسدود شد تا پس از پاکسازی و ایمن سازی، این مسیر برای تردد خودروها بازگشایی شود.

حمل 8 کیلو تریاک برای یک میلیون تومان

گروه حوادث /مسافر مترو که با یک کوله‌پشتی پر از تریاک دستگیر شده بود، مدعی شد در ازای دریافت یک میلیون تومان این بسته را جا‌به‌جا می‌کرده است.
سرهنگ سعید عطاالهی، رئیس پلیس متروی تهران درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران متروی پایانه جنوب هنگام گشت به مردی سالخورده با کوله‌پشتی مشکی رنگ که به نظر وزن سنگینی داشت، مشکوک شدند؛ بنابراین متهم را زیر نظر قرار داده که متوجه رفتار غیرعادی وی شدند و بلافاصله وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند. در بازرسی اولیه از کوله‌پشتی متهم سه بسته بزرگ موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۸ کیلو و ۱۰۰ گرم کشف کردند. رئیس پلیس متروی تهران تصریح کرد: متهم ۶۲ ساله اعتراف کرد که موادمخدر را در ازای دریافت یک میلیون تومان از استان زنجان تحویل گرفته و قصد تحویل آن در استان البرز را داشته که توسط مأموران دستگیر شده است.

مرگ پاکبان در تصادف

گروه حوادث /پاکبان بوکانی در برخورد با خودروی سواری جان باخت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یکی از پاکبانان شهرداری بوکان، وی به شدت زخمی شد و ضارب نیز به سرعت از محل فرار کرد.
ساعتی پس از آن، مصدوم این حادثه در بیمارستان فوت کرد و با تلاش مأموران ضارب دستگیر شد.

تکذیب ماجرای کشت خشخاش در مرکز بهداشت شیراز

گروه حوادث / رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، ماجرای کشت خشخاش در یکی از مراکز بهداشت شهرستان شیراز را تکذیب کرد.
سرهنگ محمدجعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با بیان اینکه در فصل بهار، گیاهان و علف‌هایی به‌صورت خودرو رشد می‌کنند که برخی از آنها شباهت زیادی با گیاهان مخدر دارد، گفت: در پی انتشار این کلیپ دروغین، مأموران پلیس مواد مخدر برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و پس از بررسی مشخص شد که گیاه مورد نظر، شقایق وحشی است که [در آستانه و] با آغاز فصل بهار در تمامی مناطق امکان رشد دارد.
انتشار چنین موضوعاتی باعث برهم زدن آرامش جامعه و اذهان عمومی می‌شود و شناسایی فرد خاطی از سوی پلیس فتا در دستور کار قرار گرفته است.
چندی پیش کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در این کلیپ ادعا شده بود در یکی از مراکز بهداشت شیراز، گیاه خشخاش کشت شده است.

سرقت؛ یک هفته پس از آزادی

گروه حوادث / سارق حرفه‌ای خودرو که یک هفته پس از آزادی از زندان خودرویی را سرقت کرده بود دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عوامل گشت کلانتری شهر ری طی گشتزنی‌های هدفمند به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و پس از استعلام از سامانه پلیس معلوم شد خودروی پراید مسروقه بوده و سابقه ثبت سرقت دارد. به این ترتیب راننده خودرو که قصد فرار داشت با شلیک چند تیر هوایی از سوی مأموران بازداشت و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم سابقه دار است و یک هفته قبل از زندان آزاد شده است. در تحقیقات انجام شده، متهم به سرقت دیگری نیز اعتراف و اظهار کرد  خودرو سرقتی را از محدوده شهر ری سرقت و پس از خالی کردن محتویاتش آن را در جاده ورامین رها کرده، که با جانمایی متهم، خودروی دوم نیز کشف شد. در ادامه متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

4 مصدوم در تصادف خودرو آتش‌نشانی با اتوبوس

گروه حوادث / تصادف خودرو آتش‌نشانی با یک دستگاه اتوبوس در شرق تهران یک مسافر اتوبوس و سه آتش‌نشان را روانه بیمارستان کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حوالی ساعت ٢٠ پنجشنبه یک خودرو آتش‌نشانی در حال اعزام به مأموریت در شرق تهران خیابان صفا شرقی بود که با یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی برخورد کرد و بر اثر آن سه نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند. یک شهروند دیگر که در داخل اتوبوس قرار داشته نیز دچار مصدومیت شد که هر چهار مصدوم این تصادف تحویل عوامل اورژانس شدند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: وضعیت عمومی مصدومان رضایت بخش است و علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در دست بررسی است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7870/17/606423/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها