اخبار


ایران با اسپانیا و برزیل بازی می‌کند؟

احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و اینکه قرار است ایران با دعوت فدراسیون فوتبال قطر در تورنمنتی چندجانبه با حضور تیم‌هایی مانند برزیل و اسپانیا شرکت کند، گفت: «اجازه بدهید نه تأیید کنم و نه تکذیب که در حد شایعه بماند. منتظر شگفتی‌آفرینی‌ها باشید.» او درباره ادامه یا قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ بیان کرد: «وقتی یک مربی در تیمی نتیجه گرفته، منطقاً باید او را حفظ کرد و با او به کار ادامه داد.»

سرخوش نایب قهرمان مسابقات اسنوکر جهان شد

فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان۲۰۲۲، دیروز میان امیر سرخوش و احسان رمضان از پاکستان برگزار شد که در دیداری نزدیک امیر سرخوش با نتیجه ۵ -۶ مغلوب حریف خود شد و به نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد. این دیدار بیش از 5 ساعت به طول انجامید. مسابقات اسنوکر انفرادی قهرمانی جهان ۱۵ تا ۲۰  اسفندماه در قطر برگزار شد.

مهدی: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها زمان‌بر است

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تأکید کرد که باشگاه‌های لیگ برتری اگر زیرساخت‌ها را فراهم کنند و تأییدیه وزارت کشور و ورزش را بگیرند می‌توانند از تماشاگران میزبانی کنند. سهیل درباره برگزاری دربی پایتخت با حضور هواداران گفت: «تا 30 درصد مصوبه شورای تأمین استان و دستورالعمل شورای عالی وزارت کشور است. بنا بر تصمیم شورای تأمین هر استان تا سطح 30 درصد تصمیم‌گیری خواهد شد و تلاش بر این است که این اتفاق بیفتد، مصوبه اولیه گرفته شده و ما منتظر ابلاغ‌ها هستیم.» او در مورد حضور بانوان تصریح کرد: «هنوز زیرساخت‌ها فراهم نشده و شاید فقط ورزشگاه آزادی را تجهیز کردیم و این موضوع زمان‌بر خواهد بود.»

دولت بریتانیا، مالک باشگاه لندنی را تحریم کرد
تیر خلاص به آبراموویچ، آشفتگی در چلسی

دولت بریتانیا رومن آبراموویچ را در فهرست افراد تحت‌ تحریم خود قرار داده و به این ترتیب مالک روس چلسی عملاً از فروش باشگاه چلسی بازمی‌ماند و اگر این باشگاه به فروش برسد عوایدش نباید به او برسد. آبراموویچ به‌دلیل ارتباطاتی که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دارد، در لیست سیاه انگلیسی‌ها قرار گرفته بود و قصد داشت قبل از آن‌که اموالش در این کشور توقیف شود، باشگاه چلسی را بفروشد. او روی این باشگاه 3.3 میلیارد پوند هم قیمت گذاشت و دو مشتری هم داشت که تا الان هنوز نتوانسته‌اند نظرش را جلب کنند. اکنون اما طبق خبر نشریه سان، آبراموویچ دیگر اصلاً نمی‌تواند باشگاه تحت تملکش را بفروشد، چرا که دولت انگلیس او را در فهرست افراد تحریم‌شده قرار داده و به این ترتیب تمام دارایی‌های او در بریتانیا از جمله باشگاه چلسی توقیف می‌شود، علاوه بر این او از سفر به بریتانیا و انجام هرگونه داد و ستد در این کشور هم منع خواهد شد. تحریم آبراموویچ اما روی حضور باشگاه چلسی در لیگ برتر انگلیس تأثیر نخواهد گذاشت و این تیم مجوز دارد تا به رقابت در فوتبال بریتانیا ادامه دهد، اما هیچ بخشی از درآمد‌های این باشگاه به آبراموویچ نخواهد رسید. آبراموویچ جزو یکی از7 فرد مرتبط با پوتین است که انگلیسی‌ها آنها را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده‌اند. او سال 2003 باشگاه چلسی را خرید و این تیم را به یکی از قدرت‌های فوتبال جزیره و اروپا تبدیل کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7870/19/606448/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها