اخبـــــار


آخرین اقدامات ستاد اربعین استان تهران

استاندار تهران، در خصوص آخرین اقدامات ستاد اربعین استان تهران گفت: بیشترین تمرکز استان تهران در موضوع اربعین در شهر نجف است چرا که صحن حضرت زهرا(س) تحویل استانداری تهران است.
به گزارش ایسنا، محسن منصوری افزود: در صحن حضرت زهرا(س) بیش از ۷۰ هزار وعده غذا به‌صورت روزانه تحویل حاضران خواهد شد و پشتیبانی از مواکب استان تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است. به شکلی که هر موکبی که مراجعه کرده است برنج و روغن و اقلامی که به‌صورت دولتی می‌توانستیم در اختیارشان گذاشتیم. وی ادامه داد: در کربلا نیز همکاران ما برای خدمت‌رسانی مستقر هستند. دستگاه‌های مختلف همچون سپاه و سایر دستگاه‌هایی که تمایل داشتند کمک کنند ما زمینه کار را ایجاد کردیم و مجموعه استان تهران سهم قابل توجهی در پذیرایی زوار دارد. منصوری در خصوص برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در تهران نیز گفت: همانند چند سال گذشته در سطح شهر تهران و شهرستان‌های استان به صلاح دید و برنامه‌ریزی این مراسم قابل انجام است، البته متولی اصلی برگزاری مراسم سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) است و مجموعه شهرداری تهران به کمک سایر دستگاه‌ها همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان تهران این مراسم را برگزار می‌کند.
                       
پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک تهران در هفته اول مهر
​​​​​​​
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد: پیش‌بینی می‌شود ترافیک تهران در هفته اول مهر 30 درصد افزایش داشته باشد.
به گزارش ایسنا، سیدابوالفضل موسوی‌پور، در جلسه نخست «استقبال از مهر ۱۴۰۱» بیان کرد: سرویس مطلوب به کاهش ترافیک کمک می‌کند. ظرفیت بزرگراه‌ها محدود است و همه می‌خواهند که با خودرو تردد کنند. جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اشاره به اهمیت سرویس مدارس برای کاهش ازدحام گفت: اگر تمهیدات برای سرویس مدارس از الان انجام نشود، همه در روز اول مهر می‌خواهند که از خودروی شخصی استفاده کنند. معمولاً در هفته نخست بازگشایی مدارس، ۲۰ درصد به ترافیک عادی شهر اضافه می‌شود اما پیش‌بینی ما بیش از ۳۰ درصد است. استفاده از خودروی شخصی و خودروهای تک سرنشین سبب می‌شود که ترافیک در هفته اول مهر بیشتر شود. همچنین باید برچسب سرویس مدارس و اطلاع‌رسانی آن از چند روز قبل از آغاز مدارس انجام شود. 

48 فوتی و شناسایی ۱۹۶۶ بیمار جدید کرونا

از ظهر روز 6 شهریور تا ظهر ۷ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۵۸ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۶۲۸ نفر رسید. متأسفانه در طول این بازه زمانی، ۴۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۳ هزار و ۷۷۶ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۷۵۰ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۸۴۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7992/18/624824/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها