باید منتظر روزهای درخشانی برای رسانه‌ها باشیم


علی صالح‌آبادی مدیرمسئول روزنامه ستاره صبح در گفت‌و‌گو با «ایران» با اشاره به عملکرد معاونت مطبوعاتی در یک‌سال گذشته گفت: کاری که بنده با برخی از مدیران رسانه در دولت پیشین به‌دنبال آن بودیم، اختصاص 40 میلیون دلار ارز برای حوزه نشر و مطبوعات بود که با وجود اینکه دستورات آن صادر شده بود، رها شد، اما با پیگیری‌هایی که در دولت سیزدهم صورت گرفت، آن مصوبه به ثمر نشست و مقرر شد حدود 15 میلیون دلار کاغذ با ارز دولتی وارد کشور شود که این یکی از بزرگترین دستاوردهای یکساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ، بدین ترتیب باید منتظر روزهای درخشانی در حوزه رسانه‌ها باشیم.
او ادامه داد: در مسأله پیگیری تخصیص ردیف یارانه هم این معاونت به نسبت سال گذشته فعال‌تر بوده و توانسته است از امکانات قانونی خود در این زمینه استفاده کند. او با اشاره به دیدارهای چهره به چهره مدیران معاونت مطبوعاتی با اهالی رسانه گفت: اتفاقی که طی 20 سال فعالیت بنده در حوزه مطبوعات، برای نخستین بار در این دولت رخ داده است و تا پیش از این ما شاهد آن نبودیم، ارتباط چهره‌به چهره و مستقیم مسئولان این معاونت با اصحاب رسانه است.
صالح‌آبادی در همین رابطه تصریح کرد: تقویت تعاملات با مردم و اصحاب رسانه قطعاً نوید بخش آینده بهتری برای رسانه‌ها است و این یکی از اقدامات مثبت است که خصوصاً در رفع مشکلات اهالی رسانه صورت گرفته است.
این فعال رسانه‌ای با اشاره به عدم برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: اینکه در دولت سیزدهم گفته می‌شود که برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مجدد جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های رسانه‌ای در حال انجام است، مسلماً اتفاق خیلی خوبی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7992/19/624878/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها