دیگه چه خبر؟


شهادت یک بسیجی در سراوان

 خــبر اول اینکه،روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بسیجی طرح امنیت «محمدامین کده‌ای» روز سه‌شنبه در منطقه مرزی سراوان بر اثر حادثه در حین مأموریت به شهادت رسید. مطابق این اطلاعیه، زمان و مکان تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید متعاقبا اعلام می‌شود.

برومند، غفوری و 403 نفر دیگر آزاد شدند

 خبر دیگر اینکه،در راستای اجرای دستور رئیس قوه‌ قضائیه مبنی بر ارفاق به متهمان جرایم قابل تخفیف در اغتشاشات اخیر به دلیل برد تیم‌ملی برابر ولز، روز گذشته 405 نفر دیگر آزاد شدند تا مجموع آزادشدگان به 1156 نفر در 20 استان کشور برسد. از جمله این افراد می‌توان به وریا غفوری از لیدرهای مجازی آشوب‌ها و بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان اشاره کرد که پس از اعزام به دادسرای تهران و سپردن قرار وثیقه مناسب از زندان آزاد شد. همچنین به واسطه پادرمیانی سه شخصیت مطرح فوتبالی یعنی احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح‌الله‌زاده در دفتر دادستان تهران به جهت پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه‌بان اسبق تیم استقلال، با درخواست مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده موافقت شد و با حکم دادستان تهران قرار بازداشت برومند، تبدیل و دستور آزادی وی با قرار وثیقه صادر شد. پرویز برومند چندی پیش در جریان آشوب‌های یکی از خیابان‌های شمال‌غرب تهران در حین اجرای اعمال مجرمانه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

قهرمان اینترنشنال سارق مسلح از آب درآمد!

 دســــت آخــر اینــــکه، روز گذشته ایران اینترنشنال با منتشر کردن خبری اعلام کرد مسعود دولتشاهی که روز ۲۹ آبان در اغتشاشات سعادت آباد توسط مأموران انتظامی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از بستری شدن در بیمارستان، روز دوشنبه ۷ آذر درگذشته است. اما تسنیم با انتشار مطلبی از ماهیت و چرایی درگذشت این فرد گزارش داد. به گزارش این خبرگزاری، مسعود دولتشاهی فرزند شیرمراد شخصی است که نه در اغتشاشات بلکه پس از سرقت مسلحانه در شامگاه ۲۹ آبان در حوالی بلوار فرحزادی حین تعقیب و گریز با نیروهای انتظامی و در حال فرار مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به بیمارستان آتیه منتقل می‌شود که بر اثر شدت جراحات در این بیمارستان فوت می‌کند. نامبرده علاوه بر سرقت مسلحانه دارای سوابق متعددی از قبیل مشارکت در نگهداری و استعمال هروئین، سرقت وسایل نقلیه و لوازم آن، سرقت لوازم منزل، خرید و فروش مواد مخدر و...بوده است. وی همچنین بیش از دو بار سابقه زندان به جرم‌های سرقت، حمل مواد مخدر و ضرب و جرح عمدی داشته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8066/15/635205/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها