اخبـــار کوتـــاه




سلطانی‌فر: سرخابی ها باید تا شهریور به فرابورس بروند
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش در نشست با عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، گفت : «مطابق قانون بودجه سال 98 بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.»
واکنش علی دایی به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس
علی دایی، سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا در حاشیه نشست آسیب‌شناسی لیگ برتر با حضور مربیان لیگ برتری در پاسخ به این سوال که آیا از  پرسپولیس پیشنهادی به او شده؟ گفت:«رها کنید این حرف‌ها را. فعلاً نمی‌خواهم حرف بزنم.»او به سؤالی مبنی بر اینکه آیا امسال در لیگ برتر مربی‌گری می‌کند، جواب منفی داد.
لغو سفر سرخ‌ها به کانادا
شورای برون مرزی وزارت ورزش، با سفر پرسپولیس به کانادا برای برپایی اردوی تمرینی‌ مخالفت کرد. پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند در آنجا چند بازی تدارکاتی هم داشته باشند و مدعی بودند که این سفر برای آنها رایگان تمام خواهد شد اما شورای برون مرزی به کلی آن را منتفی کرد. قرمزهای پایتخت حالا می‌خواهند 15 تیر به ترکیه بروند و اردویی 12 روزه را در آنجا برپا دارند.
استراماچونی: سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم
آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال، درباره ایران چنین نظر داد: «ایران یک کشور اسلامی است اما با کشورهای عربی فرق دارد و بیشتر شبیه به ترکیه است. در استقلال هم هواداران شور و شوق غیرقابل وصفی دارند. باشگاه استقلال تاریخ پرافتخاری دارد. می‌دانم کار سختی دارم ولی من برای این چالش آماده هستم. من سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم.» گفتنی است، دیروز سیدحسین حسینی گلر آبی پوشان بالاخره پس از چند روز مذاکره، قراردادش را تمدید کرد.
واکنش فدراسیون جانبازان به پناهندگی بازیکن بسکتبال با ویلچر
سامان بلاغی که عازم مسابقات جهانی آلمان شده بود، با تیم ملی به ایران بازنگشت و در اروپا ماند. بر همین اساس محمد حسین‌پور، دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: «این اتفاق سال گذشته رخ داد و ما همان زمان تمام اقدامات و پیگیری‌های لازم را با سفارت‌های ایران و آلمان در هر دو کشور انجام دادیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7093/15/515079/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها