مجیدی: جای خالی دیاباته را پر می‌کنیم



گروه ورزش / شیخ دیاباته در بازی شنبه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و در دقیقه 20 جای خود را به مهدی قائدی داد. فردای این بازی پزشک استقلال اعلام کرد که نتیجه MRI مهاجم آبی‌پوشان چندان خوب نیست و احتمالاً او به دربی نمی‌رسد. با این اوصاف، کورسوی امید میان هواداران و کادر فنی وجود داشت و به نظر می‌رسید احتمال دارد با تمهیدات ویژه چون یخ درمانی و ایستادن درون دستگاهی خاص برای ترمیم بافت‌های آسیب دیده، مهاجم استقلال غایب بزرگ دربی لقب نگیرد. در این شرایط، دیروز پزشک استقلال آب پاکی را روی دست همه ریخت و مدت زمان دوری او از میادین هم مشخص شد. کاوه ستوده، پزشک استقلال در حاشیه تمرین این تیم گفت: «دیاباته از ناحیه عضله چهارسر دچار مصدومیت شده و میزان آسیب‌دیدگی او به شکلی است که نمی‌تواند در دربی به میدان برود. دیاباته دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. فرشید اسماعیلی هم مصدوم است و به دربی نمی‌رسد. البته عارف غلامی و سیاوش یزدانی مشکلی ندارند و استفاده از آنها بستگی به نظر کادر فنی دارد.» گفتنی است، عضله پای مهاجم کلیدی استقلال ۵ سانت دچار کشیدگی شده و مصدومیت این مهاجم اهل مالی مشابه مصدومیتی است که فرشید اسماعیلی پیش از بازی با الکویت با آن مواجه شد. در حاشیه تمرین دیروز استقلال، سرمربی و مدافع کروات آبی‌پوشان هم در جمع خبرنگاران صحبت کردند. فرهاد مجیدی ابراز امیدواری کرد بازیکنان دو تیم در دربی، بازی تماشاگرپسندی ارائه دهند: «قصد مصاحبه ندارم و در نشست خبری پاسخگوی سؤالات خواهم بود. فقط می‌گویم که دربی، هم برای ما و هم برای پرسپولیس بازی حساسی است. امیدوارم هواداران دو تیم پنجشنبه مسابقه خوبی را تماشا کنند. در ضمن دیاباته به این بازی نمی‌رسد. مطمئناً بازیکنان دیگری که در اختیار داریم جای این بازیکن را پر خواهند کرد.»
میلیچ: با 2 گل دربی را می‌بریم
مدافع استقلال نتیجه دربی 92 را پیش‌بینی‌ کرد. هرویه میلیچ گفت: «همه برای این بازی آماده هستیم و می‌دانیم چه بازی مهمی است. ما با شکل تیمی خیلی خوبی می‌آییم و از برد استقلال مطمئن هستم؛ 2-0 می‌بریم.» مدافع کروات آبی‌پوشان با اشاره به بازی رفت که دربی پایتخت را تجربه کرد، یادآور شد: «دربی‌های زیادی را در ایتالیا و کرواسی بازی کرده‌ام و رزومه‌ام را می‌دانید اما این یک تجربه جدید و خاص برایم بود چون 80-90 هزار تماشاگر در استادیوم بودند. مهم این است که تمرکزمان را در این بازی حفظ کنیم. بازی‌های پرسپولیس را دیده‌ایم. آنها در کناره‌ها بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارند اما فرهاد مجیدی و کادرش ما را برای این بازی آماده کرده‌اند. متأسفانه دیاباته را در دربی نداریم اما ما جانشینان خوبی برای او داریم. قائدی، مطهری و تبریزی آماده هستند.»
گفتنی است، تمرین دیروز استقلال میهمانان ویژه‌ای هم داشت. آتیلا حجازی، علیرضا نیکبخت واحدی و فرزاد مجیدی ستاره‌های سال‌های قبل استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب رفتند تا به بازیکنان فعلی قبل از دربی 92 روحیه بدهند. فرهاد مجیدی هم در پایان تمرین به همراه سعید رمضانی سرپرست تیم، با آنها عکس یادگاری گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7272/18/535130/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها