اخبـــار




برنز پرتوآذر در دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا

مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا روز گذشته در تایلند پیگیری شد و فرانک پرتوآذر بانوی ملی‌پوش کشورمان در ماده کراس کانتری به مدال برنز دست یافت. این رکابزن کوهستان در سال 2018 نیز صاحب مدال برنز شده بود.

ورزشکاران مهاجرت کرده، می‌توانند بازگردند

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح سالن چندمنظوره تختی لاهیجان با اشاره به این موضوع که تاکنون کمتر از 8 نفر از ورزشکاران به دلایل مختلف به خارج از کشور مهاجرت کردند که می‌توانند به کشور بازگردند، اظهار داشت: «بعضی از ورزشکاران برای تحصیل، زندگی یا مانند یک لژیونر به دیگر کشورها مهاجرت کرده و چون هیچ درخواست مهاجرتی ارائه ندادند می‌توانند به کشور بازگردند.» روز گذشته پروژه جهان پهلوان تختی پس‌از ۱۳ سال به ارزش 20 میلیارد تومان با حضور وزیر ورزش در گیلان افتتاح شد.

کسب 7 مدال تکواندوکاران دختر در ترکیه

مسابقات تکواندو بین‌المللی ترکیه در دو بخش کیوروگی و پومسه و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در استانبول برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها، ملی‌پوشان دختر توانستند  2 مدال طلا (غزل سلطانی - ناهید کیانی) و 5 برنز (تینا مدانلو - طیبه پارسا - یلدا ولی نژاد - زینب اسماعیلی - اکرم خدابنده) کسب کنند.

هاشمی و داوودی طلایی‌های جام فجر

آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری گزینشی المپیک جام فجر در رشت برگزار شد و در رقابت دسته ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم علی هاشمی و علی داوودی به مدال طلا دست یافتند.

اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان جدا شد

دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان که مدتی است به دلیل مشکلات شخصی قادر به ادامه همکاری با این باشگاه نبود، در نهایت پس از جلسات مختلف با حضور در باشگاه صنعت نفت و با توافق ۲ طرفه از جمع طلایی‌پوشان جدا شد.

هدایت پیکان به «ویسی امپراطور» رسید

عبدالله ویسی که دیروز به عنوان جانشین حسین فرکی معرفی و رسماً سرمربی پیکان شد، ادعا کرد پیکان رده چهاردهمی را حتماً در لیگ برتر حفظ خواهد کرد. بعدازظهر دیروز ویسی در جریان تمرین پیکانی‌ها به آنها معرفی شد و دو نفر از لیدرهای باشگاه او را «ویسی امپراطور» نامیدند!

آغاز هفته نوزدهم با مصاف فولاد خوزستان و شهرخودرو

هفته نوزدهم لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود. فولادخوزستان و شهرخودرو از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم می‌روند.

طرح موزاییکی شهید سلیمانی در دربی

طبق اعلام سامانه بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال، 65 هزار بلیت برای دربی فروخته خواهد شد. گفتنی است ساعت دیدار تغییر نکرد و با موافقت شورای تأمین استان تهران، این دیدار فردا ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد. در ضمن از گروه هوروش بند دعوت شده که ساعاتی پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه آزادی به اجرای موسیقی زنده بپردازد. کانون‌های هواداری دو باشگاه نیز طرح‌های موزاییکی از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابراهیم هادی تدارک خواهند دید و دربی 92 به نام شهید ابراهیم هادی نامگذاری شده است.

آشتی‌کنان پروین و رهبری‌فرد با وساطت استیلی

در حاشیه بازی دوستانه منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با تیم آتش‌نشانان، حمید استیلی که بانی برگزاری این بازی به مناسبت سالگرد شهدای حادثه پلاسکو بود، از این فرصت استفاده کرد و بهروز رهبری فرد و علی پروین را که مدتی بود از هم کدورت داشتند، آشتی داد. رهبری فرد در این دیدار رو به علی پروین گفت: «علی آقا شما مثل پدر من می‌مانید. اگر اختلافی هم به وجود آمده، مقصر اطرافیان هستند که شیطنت کردند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7272/18/535134/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها