اخبار




قیمت نفت خام ۲.۵ درصد سقوط کرد

بدترشدن وضعیت پاندمی کرونا که باعث مبهم شدن چشم‌انداز تقاضا شده است از یکسو و افزایش تولید نفت خام از سوی دیگر بر قیمت‌های نفت فشار وارد می‌کند.
قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت ۲.۳۹ درصد یا ۰.۹۸ سنت سقوط کرد و به ۳۹.۹۵ دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام امریکا ۲.۵۶ درصد یا ۰.۹۹ سنت سقوط کرد و به ۳۷.۷۳ دلار رسید.
قیمت هر واحد گرمایی انگلیسی گاز طبیعی هم ۲.۸۱ درصد سقوط کرد و به ۲.۴۵۶ دلار رسید. رشد تولید روزانه ۱۶۰ هزار بشکه‌ای اوپک و بدتر شدن شیوع کرونا در جهان و بویژه امریکا، قیمت‌های نفت را تحت فشار قرار داده است./مهر


صدور کارت خرید برای کارگران و کارمندان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: در نظر داریم کارت اعتباری برای خرید تولید داخلی برای کارگران، کارمندان و افرادی که کد بیمه‌ای دارند، صادر کنیم.
اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره جزئیات این طرح گفت: در گذشته به‌صورت آزمایشی طرح فروش کالای ایرانی به‌صورت اقساطی همچون فرش را اجرا کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.
وی افزود: در دور جدید نیز با یکی از نرم‌افزارهای پرداخت کشور که سهم بسزایی در نظام پرداخت دارد، قراردادی منعقد کردیم تا افراد به‌صورت اقساط خریداری کنند و صندوق کارآفرینی امید نیز تأمین مالی فروشگاه‌ها را انجام دهد.
وی توضیح داد: نحوه کار به این صورت است که با برخی فروشگاه‌های معتبر که آمادگی داشته باشند محصولات خود را به‌صورت اقساط عرضه کنند، قرارداد امضا کردیم و تضمین می‌کنیم که وصول اقساط را انجام دهیم./ایرنا


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7459/7/556375/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها