اخبار




گل تاریخی انصاری‌فرد برای آاک

دیدارهای پلی‌آف لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در یکی از جذاب‌ترین دیدارها، دو تیم میلان و ریوآوه در ورزشگاه ژوزه ریوآو پرتغال به مصاف هم رفتند. جدال دو تیم در 120 دقیقه با تساوی 2- 2 به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعود کننده به ضربات پنالتی کشیده شود. پس از رد و بدل شدن 24 پنالتی که در نوع خود عجیب و هیجان انگیز بود، سرانجام شاگردان پیولی توانستند در ضربات پنالتی با نتیجه 9 بر 8 حریف پرتغالی را شکست بدهند و مسافر مرحله گروهی لیگ اروپا شوند. همچنین شارلروا میزبان لخ پوزنان لهستان بود و 2 بر یک شکست خورد. دراین بازی علی قلی زاده و کاوه رضایی در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشتند و قلی زاده پاس گل داد اما کاوه رضایی یک ضربه پنالتی را از دست داد. دینامو زاگرب کرواسی بدون حضور صادق محرمی با نتیجه 3 بر یک از سد فلورا استونی گذشت و راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شد. در دیگر بازی  آاک آتن میزبان وولفسبورگ آلمان بود و به پیروزی 2-1 رسید. بازی با تساوی 1-1 رو به پایان بود که کریم انصاری فرد دقیقه 87 وارد زمین شد و دقیقه 4+90 گلزنی کرد تا آاک به دور گروهی لیگ اروپا صعود کند. انصاری فرد پس از بازی گفت: «امشب را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد. می‌خواستم پیروزی را به آاک یونان تقدیم کنم. این گلم را به دخترم سارینا، همسرم و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.»

مددی سرپرست باشگاه استقلال شد

پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، احمد مددی معاون این باشگاه پنجشنبه به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد. مددی به سایت استقلال گفت:« برنامه ریزی در خصوص پرداخت بدهی‌های باشگاه جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تعیین سرمربی‌ و تکمیل فرآیند جذب بازیکنان در پست‌های مورد نیاز استقلال در دستور کار بنده قرار دارد.»

استقلال نه پول شفر را داد، نه پول دیاباته و میلیچ را

در روزهایی که احمد سعادتمند، مدیرعامل برکنار شده استقلال به ایتالیا سفر کرده بود،هیأت مدیره استقلال مبلغی از مطالبات باشگاه را پیگیری کرد تا پول شفر را جور کند و پنجره بسته استقلال باز شود اما گویا سعادتمند وقتی راهی دوحه بود به وزارت ورزش اعلام کرد در حال حاضر که پنجره استقلال بسته شده پول میلیچ و دیاباته مهم‌تر از طلب شفر است و مجوز گرفت با این مبلغ مطالبات خارجی‌های استقلال را بپردازد. این 2 بازیکن در روزهای گذشته نامه‌ای به هیأت مدیره استقلال ارسال کردند و در این نامه خواستار دریافت طلب خود شدند و این نشان می‌هد که استقلال نه پول شفر را داده، نه پول میلیچ و دیاباته را و پنجره‌اش هم که فعلاً بسته است. میلیچ و دیاباته تا دوشنبه به باشگاه فرصت داده اند و اگر مطالبات شان پرداخت نشود، قراردادشان را فسخ می کنند.

یوفا مجوز بازگشت تماشاگران به استادیوم را صادر کرد

با شیوع ویروس کرونا در دنیا، شاهد بدون تماشاگر شدن بازی‌ها بودیم. کم‌کم و به مرور، بازگشت هواداران به استادیوم‌ها آغاز شد و اکنون این پروژه وارد فاز مهم‌تری می‌شود. یوفا به تماشاگران اجازه خواهد داد در بازی‌هایی که زیر نظر این نهاد برگزار می‌شوند، در استادیوم‌ها حاضر شوند. شروع این پروسه با بازی‌های ملی هفته آتی خواهد بود. البته ظرفیت‌ها به 30 درصد محدود می‌شوند و به قوانین محلی نیز بستگی دارند. لازم به ذکر است که هنوز تماشاگران تیم‌های میهمان اجازه ورود به استادیوم را ندارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7459/18/556405/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها