اخبــــار




فیفا کلیات اساسنامه را پذیرفت اما تأیید نکرد

فدراسیون جهانی فوتبال نقطه نظرات خود را درباره آخرین نسخه پیشنهادی اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بر این اساس، فیفا ضمن قبول کلیات و اکثریت موارد مندرج در اساسنامه فدراسیون مواردی جزئی را جهت اصلاح در بخش مقررات انتخاباتی اعلام کرده است. فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد پاسخ نامه مذکور را در موعد مقرر خواهد داد. البته فدراسیون از اعلام زمان ارسال مجدد اساسنامه اصلاحی خودداری کرده است.

حرف‌های شگفت‌انگیز و جنجالی رسول پناه

افشای صحبت‌های مهدی رسول پناه در مقابل باشگاه پرسپولیس، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. سرپرست این باشگاه در قسمت‌هایی از این فایل صوتی درباره اختلافش با یحیی گل‌محمدی می‌گوید: «من تا حالا در کار سرمربی دخالت کردم؟ اما او می‌گوید چرا ایکس را گذاشتی آنجا؟ آخه آقا شما چه کاره‌ای؟ ببینید، یک ذره جوگیر شدن، باد بخوابه، خوب می‌شن! ما داریم پول بدهیم؟ اگر کسی دارد بیاید پول‌شان را بدهد. الان بحث همه پوله و می‌خوان قرارداد را زیاد کنن! من باید چیکار کنم؟ می‌دانید الان دعوا سر چیه؟ بوی دو میلیون دلار در دماغ یه عده پیچیده گیج شدن! یک سال دیگه می‌گیریم اما فکر کردند صبح می‌گیریم گیج شدن! این همه پیشکسوت که اُرد می‌دن بیان خرج کنن! ما هزار تومن از وزیر ورزش نگرفتیم اما وزیر آنقدر معرفت داشت که برای پرسپولیس و استقلال زندگی‌اش را گذاشت. من اگر بیام 120 میلیارد با شجاع قرارداد ببندم و فردا پایش پیچ بخورد، نمی‌گن این دیوانه بود؟» با این حال رسول‌پناه در واکنش به انتشار این فایل صوتی به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «فایل صوتی تقطیع شده‌ای از صحبت‌های من در فضای مجازی پخش شده است که قطعاً به منظور گمراه کردن افکار عمومی و جابه‌جا کردن عبارات و خدشه‌دار شدن احساسات هواداران و همینطور جوسازی منفی علیه باشگاه پرسپولیس بوده است. به همین خاطر محتوای فایل صوتی منتشر شده را اکیداً تکذیب می‌کنم.»

تست دیاباته گم شد، قرارداد با 3 استقلالی

کاظم قیم مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال، درباره وضعیت شیخ دیاباته به سایت رسمی این باشگاه گفت: «طبق قرار قبلی شیخ دیاباته قرار بود امروز (دیروز) راهی دوحه و سپس تهران شود اما وکیل این بازیکن طی یک پیام رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرده آزمایشگاهی که از دیاباته تست کرونا گرفته، نمونه این تست را گم کرده و به همین دلیل دیاباته مجبور به تکرار تست کرونا شده است. به همین خاطر دیاباته بعد از تست دادن مجدد کرونا به تهران برمی‌گردد. گفتنی است حسین پورحمیدی دروازه‌بان استقلال که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود، دیروز قراردادی به مدت ۳ فصل با استقلال امضا کرد و امیرحسین خدامرادی و  آرش داجلیری بازیکنان امید استقلال هم قراردادی به مدت ۳ فصل با این باشگاه منعقد کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7474/18/558206/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها