سوژه



گزارش فینال با بغض عادل و جملات احساسی

روز جمعه AFC از گزارشگری عادل فردوسی‌پور برای فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر داد. فردوسی‌پور که مدت‌هاست هیچ گزارش فوتبالی انجام نداده، دیروز در حالی بازی فینال آسیا را در لایو اینستاگرام صفحه فارسی ای‌اف‌سی گزارش کرد که خبر این اتفاق واکنش‌های مثبت زیادی میان مردم، علاقه‌مندان و طرفداران داشت. در واقع انتشار رسمی خبر کافی بود تا فالوورهای پیج فارسی اینستاگرام AFC در مدت کوتاهی از ۳۰۰ هزار به 5/2 میلیون برسد. همین موضوع دستمایه کنایه‌های مختلف کاربران در فضای مجازی به علی فروغی مدیر شبکه 3 سیما شد. فردوسی‌پور که زمانی مجری پربیننده‌ترین برنامه‌ صداوسیما یعنی «نود» بود، پس از حذف این برنامه به عنوان تهیه‌کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» و همچنین گویندگی چند برنامه کوتاه دیگر در شبکه ورزش فعالیت می‌کند. در هر حال بسیاری از مردم نسبت به خبر گزارشگری عادل در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند و به یکی از فالوورهای صفحه رسمی AFC‌ در اینستاگرام تبدیل شدند. با توجه به اینکه گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا به صورت لایو از این صفحه پخش شد، بسیاری اعتقاد داشتند که احتمال شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرام وجود دارد که البته این اتفاق نیفتاد و بالغ بر 800 هزار نفر بازی را با گزارش عادل از لایو اینستاگرام ای اف سی تماشا کردند. رکورد لایو اینستاگرام در اختیار «آجون ایلیجالی» مجری مطرح ترکیه‌ای با ۳ میلیون بیننده است. گفتنی است عادل در ابتدای گزارش بازی فینال در حالی که به نظر می رسد بغض کرده، گفت:«سلام به مردم با معرفت کشورم. سلام به ایران عزیز. نمی دونید چقدر دلم براتون تنگ شده بود و نمی تونم بیان کنم. به خودم می گفتم خودت رو کنترل کن.»

استقلال باز هم 10 نفره بازی کرد!

استقلال در حالی مقابل ذوب‌آهن به تساوی بدون گل رضایت داد که اتفاقات اهواز باز هم به نوعی تکرار شد و این تیم برای دقایقی 10 نفره بازی کرد. به گزارش ورزش سه، دقیقه 65 این دیدار سبحان خاقانی هافبک آبی‌پوشان دچار آسیب‌دیدگی شد و روی زمین افتاد. او چون نمی‌توانست به بازی ادامه دهد، به سمت نیمکت تیمش اشاره کرد که او را تعویض کنند اما در همین حین کادرفنی درصدد به میدان فرستادن مهدی قایدی بود. اما این تعویض پس از 3 دقیقه انجام شد و باز هم اتفاقات دیدار با فولاد تکرار شد و استقلالی‌ها در انجام تعویض به جای بازیکن مصدوم، تعلل کردند. در این لحظه، عصبانیت محمود فکری از تأخیر در تعویض قایدی به وضوح مشخص بود و ظاهراً طرف صحبت‌های سرمربی استقلال، پرویز مظلومی سرپرست آبی‌پوشان بوده که در دادن برگه تعویض به داور چهارم تعلل کرده که شاید یکی از علل آن، ناآشنایی پرویز مظلومی با وظایف سرپرستی تیم است. گفتنی است تمرینات استقلال به مدت 2 روز تعطیل شده اما کادرفنی این تیم برای بازیکنانی که در این چند هفته بازی نکرده یا دچار مصدومیت شده‌اند تمرینات جداگانه در نظر گرفته و طبق برنامه شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد نادری‌، رضا آذری، جواد به‌آفرین و سجاد آقایی زیر نظر مربی بدنساز تمرین خواهند کرد. دیروز همچنین محمد قربانی هافبک جوانان استقلال با حضور در دفتر این باشگاه با تیم بزرگسالان قرارداد بست.

رسن: به ایران برنمی‌گردم

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «در ابتدا باید به تیم اولسان به‌خاطر قهرمانی تبریک بگویم. ما در این بازی تلاش کردیم تا اولین قهرمانی تاریخ باشگاه پرسپولیس در آسیا را رقم بزنیم ولی این اتفاق رخ نداد. رقیب در این بازی هر دو گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و ما بازی خوبی انجام دادیم ولی نتیجه مورد‌نظر را نتوانستیم کسب کنیم. از فدراسیون قطر به خاطر میزبانی عالی از این رقابت‌ها در شرایط کرونایی تشکر می‌کنم. در این شرایط هیچ کشوری نمی‌توانست میزبانی کند ولی قطر به نحو احسن این کار را انجام داد.» او در پاسخ به این سؤال که آیا در قطر باقی خواهد ماند؟ گفت: «بله، به ایران برنمی‌گردم و در قطر باقی خواهم ماند.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7521/18/563748/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها