افتتاح ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و مسکنی تا سه هفته آینده



وزیر راه و شهرسازی با اعلام افتتاح ۴۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی جدید در کشور، گفت: تا سه هفته آینده ۵۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش عمران و مسکن افتتاح خواهد شد که ارزش آنها به حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد.
محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مسکن گفت: در حوزه مسکن توانستیم با اقدامات و سیاست‌های خود رویه‌ای را پایه‌گذاری کنیم تا آرامش در حوزه بازار مسکن اتفاق افتد و برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا سیاستگذاری کردیم.
وی گفت: تعهد داشتیم مسکن مهر را به اتمام برسانیم و به شکر خدا تعداد بیش از ۳۰۰ هزار واحد مسکونی به مردم تحویل شده است و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به مردم تحویل می‌شود. به گفته اسلامی، باقیمانده مسکن مهر به ۳۹ هزار واحد می‌رسد که بزودی تمام شده و پرونده مسکن مهر بسته می‌شود. وزیر راه و شهرسازی گفت: تا سه هفته آینده ۵۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش عمران و مسکن در کشور افتتاح خواهد شد که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش این پروژه‌ها است. وی گفت: مهمترین پروژه مربوط به آزادراه جنوبی تهران به اسم آزادراه غدیر است که یکی از پروژه‌های مؤثر و با کیفیت در بحث محیط زیست و صرفه‌جویی در زمان است که از آبیک تا چرمشهر را متصل و گره ترافیکی بزرگی را در سفر برای مردمی که از اتوبان تهران -کرج -قزوین استفاده می‌کنند باز خواهد کرد. وزیر راه و شهرسازی گفت: در همین مدت ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه افتتاح خواهیم کرد./ ایرنا



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7559/10/568561/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها