حوادث جهان




فروش نوزاد برای هزینه بیمارستان

گروه حوادث /   پزشک پاکستانی که یک نوزاد را به جای هزینه بیمارستان تصاحب کرده و فروخته بود، دستگیر شد.
 به گزارش رسانه‌های این کشور، وقتی مادر این نوزاد وضع حمل کرد پدر خانواده نتوانست هزینه‌های بیمارستان را پرداخت کند ،به همین خاطر یکی از پزشکان بیمارستان به زوج جوان پیشنهاد کرد برای پرداخت هزینه بیمارستان فرزند خود را بفروشند، اما والدین حاضر به انجام این کار نشدند، بنابراین مادر ترخیص، اما نوزاد در بیمارستان نگهداری شد تا زمینه برای فروش این نوزاد توسط پزشک آن هم بدون اجازه والدینش فراهم شود. مادر و پدر این نوزاد بعد از آنکه متوجه این کار شدند به پلیس شکایت کردند، پزشک هم بعد از دستگیری اعتراف کرد کودک را به مردی به نام فیصل فروخته است. بنابراین گزارش ،بیمارستان والدین نوزاد را مجبور کرده  تا از شکایت خود از این پزشک صرف نظر کنند.

سقوط 200 تابوت به دریا

رانش زمین در یک گورستان یکصد ساله در نزدیکی یک پرتگاه مشرف به دریا در شمال غربی ایتالیا باعث شد صدها تابوت به داخل دریا سقوط کند.
به‌گزارش بی‌بی‌سی، ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی کارگران خدمات امدادرسانی را نشان می‌دهد که سوار بر قایق در آب‌های منطقه کامویلی در نزدیکی شهر جنوا در جست‌و‌جوی حدود 200 تابوت هستند که روز دوشنبه در حادثه رانش زمین به داخل آب سقوط کردند. دهیار روستا به رسانه‌ها گفته است که این یک «فاجعه غیر قابل تصور» در منطقه‌ای است که زمین آن مستعد فروریختن است. تابوت‌هایی به سبک تدفین سنتی ایتالیایی در داخل دیوارهای گورستان قرار داده شده بود؛ فیلم‌هایی که از لحظه شروع رانش گرفته شده نشان می‌دهد که دیوارها ترک می‌خورد و سپس فرو می‌ریزد،چند ثانیه بعد، تابوت‌های دفن شده در داخل دیوارها به داخل دریای لگوریا که زیر این دهکده ماهیگیری قرار دارد سقوط می‌کند.
تصاویر دیگر نشان می‌دهد تعدادی تابوت در آب های گل آلود شناور است. به‌گفته مقامات کامویلی، چند روز پیش از این واقعه، کارگران محلی متوجه وجود ترک‌هایی در زمین مشرف به دریا و احتمال ریزش آن شده بودند. تینو ریولو، عضو شورای محلی کامویلی به خبرگزاری ایتالیایی «آنسا» گفته است که «به دلیل اینکه در چند روز گذشته صداهایی غیرعادی و ترسناک از محل به گوش می‌رسید، این منطقه به روی رفت و آمد بسته شد. غواصان سازمان آتش‌نشانی، قایق‌های گارد ساحلی و آتش‌نشانان در عملیات بازیابی تابوت‌ها مشارکت دارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7576/19/570710/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها