کرونا جان خبرنگار باسابقه «ایرنا» را گرفت


اراک - «علی‌حیدر شاه‌حسینی» خبرنگار باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در استان مرکزی شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و جامعه رسانه‌ای استان داغدار شد.
علی حیدر شاه‌حسینی ۵۶ ساله متولد سال ۱۳۴۴ از روزنامه‌نگاران باسابقه استان مرکزی، از یک هفته پیش به‌دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اراک بستری بود.
وی در کارنامه حرفه‌ای اش ریاست ایرنا در استان‌های خراسان، مرکزی، همدان و قزوین را دارد و فعالیت خبری و سرپرستی روزنامه ایران در استان مرکزی را نیز بیش از یک دهه برعهده داشت. این فرهیخته فقید یکی از اعضای مؤسس خانه مطبوعات در استان مرکزی بود و در دو دوره فعالیت این نهاد نیز به‌عنوان رئیس و عضو فعالیت داشت. وی از تحلیلگران حوزه فرهنگی و سینمای کشور بود که از وی دو تألیف سینمایی با عناوین «تاریخچه سینما در اراک» و «اندر خم یک کوچه» برجا مانده است. این فعال رسانه‌ای در کارنامه حرفه‌ای خود پوشش خبری حوادث افغانستان، زلزله بم، حوادث و رویدادهای استان کردستان، منطقه آزاد قشم را داشت و همواره با قلم و رفتار فرهنگی می‌کوشید تا اثری مانا در پیشبرد مناسبات فرهنگی و خبری داشته باشد.
«محمدرضا نوروزپور» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با صدور پیامی، درگذشت این خبرنگار متعهد و پرتلاش ایرنا را به همه خبرنگاران و کارکنان این سازمان، جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده محترم مرحوم شاه حسینی تسلیت گفته است. مؤسسه مطبوعاتی «ایران» درگذشت این همکار رسانه‌ای را به خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7599/1/573827/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها