اخبار


بومی‌سازی ۷۰ درصد نیازهای صنعت در پارک فناوری پردیس

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس با اعلام اینکه این مجموعه تاکنون بیش از هزارمیلیارد تومان قراردادهای تجاری‌سازی با صنایع مختلف همچون نفت، گاز و صنعت کشور داشته است، گفت: تاکنون ۷۰ درصد نیازهای اعلام شده بخش صنعت به فناوران پارک فناوری پردیس بومی‌سازی شده است.
به گزارش ایرنا، احمد عسکری با اشاره به شعار سال اظهار داشت: اکنون زمان بسیار مناسبی است که نگاه بخش صنعت کشور به حوزه دانش‌بنیان برای اثرگذاری هرچه بیشتر در اقتصاد کشور بازسازی و تقویت شود.وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه‌های تحقیقاتی، تحقیق و توسعه و آزمایشگاهی، این توان را دارند که بتوانند همه ساله با توجه به ظرفیت‌هایی که پارک در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان شناسایی کرده و نیازهایی که در صنعت کشور وجود دارد با یک هزینه منطقی و اقتصادی محصولاتی جدید به مشتریان خود عرضه کنند.
وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه، در سال‌جاری شاهد برطرف کردن معضلات و مسائل توسط حوزه دانش‌بنیان باشیم، تأکید کرد: در این زمینه، تسهیل ورود شرکت‌های فناور کشور به فرایند طبیعی تعریف پروژه، رقابت و ورود به مناقصات دولتی، چاره ساز است.

پرداخت آزمایشی رمزارز به تولیدکنندگان محتوا در توئیتر

شرکت توئیتر و شرکت سیستم پرداخت الکترونیکی «استرایپ» (Stripe)، سیستم پرداخت رمزارز را برای منتخبی از کاربران در محصولات پولی پلتفرم این شبکه اجتماعی، آزمایش خواهند کرد.
به گزارش ایسنا، کاربران واجد شرایط برنامه‌های Ticketed Spaces و Super Follows، قادر خواهند بود درآمدشان را از توئیتر در قالب کوین coin) USD) دریافت کنند که یک استیبل کوین ارزش‌گذاری شده بر اساس دلار امریکاست. توئیتر قابلیت درآمدزایی را سال میلادی گذشته به منظور یکپارچگی بیشتر اقتصاد تولیدکننده محتوا و تقویت درآمدهایش، معرفی کرد. کاربرانی که به رمزارز پول دریافت می‌کنند، می‌توانند دریافتی خود را در کیف‌های شبکه پولیگان (Polygon) نگه دارند که یک شرکت زیرساخت کریپتو برمبنای بلاکچین اتریوم است و می‌توانند آن را به ارزهای دیگر تبدیل کنند. پرداخت‌های کریپتو از طریق سیستم استرایپ کانکت انجام می‌شود و استرایپ قصد دارد در آینده، گزینه پرداخت به رمزارزهای دیگر را هم اضافه کند. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای خرید توئیتر اقدام کرده است. ایلان ماسک یک چهره برجسته در دنیای رمزارز است که از این پلتفرم برای ترویج بیت کوین و دوج کوین استفاده کرده است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7893/14/610762/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها