اخبار


میثم صالحی فردا راهی ایتالیا می‌شود

میثم صالحی دریافت کننده ملی پوش فردا برای ادامه درمان زیرنظر پزشکش راهی ایتالیا می‌شود. او که فصل قبل با قرارداد با اولشتین در پلاس لیگا بازی کرد اما با مصدومیت کتفش، 26 آذرماه سال قبل برای درمان خیلی زود توافقی قطع همکاری کرد. دریافت کننده ملی پوش، دی ماه در ایتالیا جراحی کرد و بعد از آن دوره نقاهتش را طی کرد تا به تیم ملی برسد. او طبق برنامه پزشکش فردا راهی ایتالیا می‌شود تا دو هفته‌ای زیرنظر جراحش فیزیوتراپی اختصاصی‌اش را انجام دهد. کادرفنی تیم ملی امیدوار است او با بهبودی نسبی به تیم ملی برگردد.

غیبت کیخا در مسابقات انتخابی ژیمناستیک

سعیدرضا کیخا، ملی‌پوش باسابقه ژیمناستیک ایران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی غایب بود. مسابقه انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری در سالن آکادمی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور 19 ورزشکار برگزار شد که در این رویداد کیخا به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کمر شرکت نکرد. البته این غیبت به هماهنگی کادر فنی بوده است. کیخا که سال گذشته در مسابقات جام جهانی قطر به مقام قهرمانی رسید، هم‌اکنون به‌عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک استان فارس فعالیت می‌کند.

 خاطیان درگیری فیزیکی در بسکتبال احضار شدند

خاطیان درگیری فیزیکی شدید در لیگ دسته اول بسکتبال به کمیته انضباطی احضار می‌شوند. در جریان دیدار تیم‌های مهرام و نبوغ اراک در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول بسکتبال، اتفاقاتی رخ داد. در پایان این بازی بازیکنان نبوغ که میزبان بودند و بازی را هم واگذار کرده بودند، درگیری فیزیکی به وجود آوردند و یکی از تماشاگران آنها نیز با در دست داشتن شیپور به داخل زمین آمد و تنش ایجاد کردند. برهمین اساس فیلم این اتفاقات و گزارش ناظر بازی به دست مسئولان فدراسیون بسکتبال رسیده و قرار است امروز به این موضوع رسیدگی و متخلفان باید در کمیته انضباطی حاضر شوند.

6 اردیبهشت آغاز کشتی آلیش

دومین اردوی تیم ملی کشتی آلیش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا – قرقیزستان از سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه تشکیل می‌شود. در این اردو 11 ورزشکاربه میزبانی تهران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه به میزبانی تهران در خانه کشتی زنده یاد توفیق جهانبخت برگزار می‌شود. رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا اواخر شهریور ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7893/21/610788/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها