ساکت الهامی بازی با آلومینیوم را از دست داد

ابهام در برگزاری فینال جام حذفی در تهران


پس از اینکه دو تیم آلومینیوم و نساجی فینالیست‌های جام حذفی خواهان تغییر محل برگزاری این بازی و انجام آن در تهران شدند، سازمان لیگ فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای ‌از تغییر محل برگزاری بازی فینال جام حذفی خبر داد و اعلام کرد: «ضمن تشکر از هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی به جهت آمادگی برای میزبانی از‌ فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) و هواداران خونگرم فوتبال این استان و شهر تبریز‌، به دلیل درخواست دو باشگاه آلومینیوم و نساجی به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران  برگزار می‌شود.» همچنین با اعلام مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، 12 هزار و 500 صندلی به هواداران هر تیم اختصاص یافته است که در صورت موافقت استانداری تهران، تعداد 5 هزار تماشاگر به سهمیه تیم‌ها اضافه می‌شود.
با این حال،‌ هادی نصیری دبیر کمیسیون ورزش شورای تأمین استان تهران به فارس گفت: «با وجود اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در تهران اما شورای تأمین استان تهران تاکنون جلسه‌‌ای در این خصوص نداشته و موافقتی برای زمان و مکان فینال این بازی صورت نگرفته است. جلسه شورای تأمین در این خصوص احتمالاً بعد از ایام تعطیل و یکشنبه یا دوشنبه (امروز و فردا) برگزار خواهد شد و تا زمانی که شورای تأمین استان تهران موافقت خود را با برگزاری این بازی در زمان و مکان مطرح شده اعلام نکند، این خبر قطعی نیست.»
گفتنی است ساکت الهامی، سرمربی نساجی در دقیقه ۸۲ بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان به دلیل اعتراض به تصمیمات سید مهدی سیدعلی و تداوم تنش با کادرفنی تیم حریف با کارت زرد داور جریمه شد. این در شرایطی است که در لیست پایان بازی دیدار قبلی نساجی با استقلال در جام حذفی که داوران مسابقه آن را ثبت کرده و به تأیید نماینده فدراسیون هم رسیده، یک کارت زرد برای الهامی در دقیقه 92 درج شده است. با این تفاسیر الهامی به دلیل محرومیت نمی‌تواند در فینال جام حذفی برابر آلومینیوم اراک تیمش را همراهی کند. البته قرار است مسئولان نساجی وضعیت محرومیت او را از سازمان لیگ استعلام بگیرند زیرا آنها تصور می‌کنند در بازی با استقلال داور بازی به عادل باباپور، دستیار الهامی کارت زرد نشان داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7893/20/610806/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها