اخبار


پای سردار در بوندس‌لیگا به گل باز شد

هفته سی و یکم بوندس‌لیگای آلمان دیروز برگزار شد و بایر‌لورکوزن که سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود داشت، در ورزشگاه ام‌لابنوگ به مصاف تیم قعرنشین گروتر فورث رفت. آزمون که آخرین بار در هفته بیست و هفتم بوندس‌لیگا مقابل ولفسبورگ حضور ثابت در زمین داشت، دیروز موفق شد اولین گل خود را مقابل گروتر فورث در دقیقه 18 بازی به ثمر برساند. بازی 1-1 بود که مهاجم تیم ملی ایران از اشتباه دروازه‌بان حریف بهره برد و نخستین گل خود را در بوندس‌لیگا به ثمر رساند. گفتنی است سردار بهمن ماه سال گذشته در نقل و انتقالات زمستانی، زنیت روسیه را به مقصد لورکوزن آلمان ترک کرد.

برد پرگل استقلال برابر امیدهایش

استقلال که خود را برای ادامه دیدارهایش در لیگ برتر آماده می‌کند، پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف امیدهای خود رفت و 6 -1 به برتری رسید. در این بازی، تیم امید استقلال گل اول بازی را در دقیقه 8 به ثمر رساند اما در ادامه شاگردان فرهاد مجیدی 5 بار توسط آرمان رمضانی (۱۹)، وریا غفوری (۲۱ و۳۹)، رافائل سیلوا (۲۳) و امیرارسلان مطهری (۳۷) گلزنی کردند. در نیمه دوم هم رودی ژستد از روی نقطه پنالتی موفق شد گل ششم را به ثمر برساند. تمرینات استقلال جمعه هم در ورزشگاه انقلاب پیگیری شد و محمد نادری، مدافع سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم آلتای اسپور ترکیه که در تعطیلات به سر می‌برد، در این تمرین حاضر شد و با هم‌تیمی‌های سابق خودش دیدار کرد. با نظر کادرفنی، آبی‌پوشان پایتخت دیروز استراحت کردند و از امروز، تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند. گفتنی است آرش برهانی رئیس آکادمی باشگاه استقلال که سرمربیگری تیم امید آبی‌پوشان را هم برعهده دارد، اسامی سرمربیان تیم‌های پایه این تیم را اعلام کرد که بر این اساس سیاوش اکبرپور به‌عنوان سرمربی تیم جوانان، سبو شهبازیان سرمربی تیم نوجوانان و امین منوچهری سرمربی تیم نونهالان استقلال شدند.

تساوی پر سپولیس وبازگشت حامد لک

پرسپولیس  که در هفته بیست و پنجم لیگ (14 اردیبهشت) میزبان پیکان است، پنجشنبه در بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجد سلیمان هم به تساوی 2-2 رضایت داد. در این میان نکته قابل توجه بازگشت حامد لک، دروازه‌بان مغضوب به تمرینات گروهی از روز جمعه بود. پس از جلسه‌ای که میان او و کادرفنی تشکیل شد، گل‌محمدی اجازه داد لک همراه پرسپولیس تمرین کند. یکی از چالش‌های مهم مسئولان باشگاه، پرداخت حکم 950 هزار دلاری رادوشوویچ علیه پرسپولیس است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: «رادوشوویچ اهل مذاکره نیست و ما سعی کردیم بهترین وکلا را در این پرونده بگیریم تا از هر راهی که ممکن است از حق مردم دفاع کنیم و اجازه ندهیم حق باشگاه ضایع شود. ما با دو وکیل اروپایی که در سوئیس کار می‌کنند وارد مذاکره شده‌ایم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7893/20/610808/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها