رئیس جمهور روز گذشته دردیدار و گفت وگو با مردم مناطق حاشیه غرب استان تهران درجریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت

دولت مستضعفین


ادامه از صفحه اول
 بازدید از پروژه نیمه تمام بیمارستان امام خمینی شهریار
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران ضمن بازدید از بیمارستان نیمه تمام امام خمینی شهریار، در گفت‌وگو با پیمانکار و مسئولین وزارت بهداشت و درمان، از مشکلات و موانع تکمیل و معطلی ۳۰ ساله مطلع شد. رئیس جمهور معطلی ۳۰ ساله برای افتتاح پروژه‌هایی مانند بیمارستان شهریار را غیرقابل قبول دانست و اظهار داشت: امروز پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در سراسر کشور به شکل نامناسبی مقابل دیدگان مردم قرار دارد که ضرورت دارد به سرعت آنها را سر و سامان دهیم. دکتر رئیسی در ادامه با تأکید بر اینکه در مدت زمان کمتر از یکسال این بیمارستان باید تکمیل شود، از وزارت بهداشت و درمان خواست تا همزمان روند جذب نیرو و تأمین تجهیزات بیمارستان را شروع کند تا همز‌مان با تکمیل بیمارستان زمینه افتتاح کامل آن فراهم شود.
امیرعباس شفیعی زاده فرماندار شهریار د راین باره به ایرنا گفت: خدمات بهداشتی و درمانی یکی از نیازهای اساسی شهرستان شهریار است و در راستای بهبود آن بیمارستان امام خمینی(ره)‌ که اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در دست تکمیل است.
وی افزود: شهرستان شهریار علاوه بر تأمین نیازهای درمانی خود به شهرستان های قدس و ملارد نیز خدمت رسانی می کند.
افطار با زائران امامزاده اسماعیل(ع) شهریار
در ادامه این سفر، رئیس جمهور با حضور در حرم مطهر امامزاده «اسماعیل بن موسی بن جعفر(ع)» شهریار ضمن زیارت بارگاه این امامزاده نماز مغرب و عشاء را همراه با جمعیت زائران اقامه کرد. آیت‌الله رئیسی شنبه شب پس از اقامه نماز جماعت، روزه خود را همراه و در کنار زائران امامزاده اسماعیل شهریار افطار کرد. دکتر رئیسی  همچنین در جریان حضور در حرم امامزاده اسماعیل، مزار چند تن از شهدای مدفون در این محل را نیز زیارت کرد.
مشروح سایر اخبار سفر رئیس جمهور به شهرستان های استان تهران را در شماره بعدی بخوانید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7893/2/610839/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها