حوادث جهان


انفجار نفتکش در بندر سامسون ترکیه

انفجار یک مخزن نفت در بندر «سامسون» ترکیه منجر به آتش‌سوزی شدید شد. شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع انفجار در شهر بندری «سامسون» واقع در سواحل دریای سیاه خبر داد. این انفجار باعث وقوع آتش‌سوزی در این شهر بندری ترکیه شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این انفجار داخل یک نفتکش که در این بندر پهلو گرفته بود رخ داده و منجر به آتش‌سوزی شده است. رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش دادند که تیم‌های آتش‌نشانی موفق شدند آتش‌سوزی را مهار کنند. خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های ترکیه اعلام کرد علت انفجار هنوز مشخص نشده است. روزنامه «حریت» ترکیه در این باره اعلام کرده است: آتش‌نشانان آتش را مهار کردند و هیچ آسیب قابل‌توجهی به کارگران و نیروهای اطفای حریق وارد نشده است. طبق این گزارش، پلیس ترکیه منطقه را محاصره کرده و پس از اطفای کامل آتش، تحقیقات برای کشف علل حادثه آغاز شده است.

سقوط هواپیمای آموزشی با 2 کشته در ترکیه

سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در استان بورسای ترکیه، جان دو سرنشین آن را گرفت. به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، این هواپیما در یک مزرعه خالی در شهر بورسا سقوط کرده است.
رسانه‌های ترکیه پنجشنبه شب گزارش دادند که در نتیجه سقوط یک فروند هواپیما در این کشور، ۲ سرنشین آن جان باختند. تیم‌های پلیس و امدادرسان ترکیه پس از دریافت گزارشی مبنی بر سقوط هواپیما در شهرستان عثمان‌غازی در استان بورسای ترکیه به محل حادثه اعزام شدند. یعقوب جان‌بولات استاندار بورسا به آناتولی گفت که این هواپیمای آموزشی سبک یک موتوره که از شهرستان پاموک‌اووای استان سقاریه پرواز کرده بود پس از ۱۷ دقیقه در ارتفاع ۱۲۰۰ متری، دچار سانحه شد و در نزدیکی نیروگاه چرخه گاز طبیعی در استان بورسا سقوط کرده است. وی با بیان اینکه در نتیجه این حادثه 2نفر جان باخته‌اند، گفت تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8068/19/635407/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها