سوژه


اعتراض اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس به تعطیلی بازی‌ها

تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس به لغو بازی‌های هفته جاری لیگ برتر جزیره به دلیل مرگ ملکه الیزابت، مورد استقبال همه شهروندان انگلیسی قرار نگرفته است. اتحادیه هواداران فوتبال انگلیس (FSA) با انتشار بیانیه‌ای مراتب نارضایتی خود نسبت به لغو بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر جزیره به دلیل مرگ ملکه الیزابت را ابراز داشت. در پی مرگ دارنده طولانی‌ترین دوران سلطنت در تاریخ سلسله پادشاهی انگلیس، تمامی بازی‌های فوتبال در این کشور شامل، لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر به نشانه احترام به خاندان سلطنتی لغو شد. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که بسیاری از هواداران برای سفر و اقامت در شهرهایی که تیم محبوب‌شان بازی دارد، متحمل هزینه شده بودند. علاوه بر این به تعویق افتادن بازی‌ها، برای بسیاری از باشگاه‌ها با ضرر و زیان مالی همراه خواهد بود. در این میان اما بازی‌های سایر رشته‌‌های ورزشی در انگلیس از جمله لیگ راگبی، گلف و کریکت در این هفته برگزار خواهد شد و همین مسأله بیشتر هواداران معترض به لغو هفته هفتم لیگ برتر را ناراحت کرده است.

رئال مادرید، ارزشمندترین باشگاه فوتبال جهان

باشگاه رئال مادرید از سوی مجله اقتصادی فوربس، عنوان ارزشمندترین باشگاه فوتبال دنیا را کسب کرد. در این فهرست نام 50 باشگاه ورزشی به چشم می‌خورد و باشگاه‌های فوتبال امریکایی و بسکتبال NBA در صدر این فهرست قرار دارند. در میان باشگاه‌های فوتبال این رئال مادرید است که پیشتاز است. ارزش رئال 5.1 میلیارد دلار تخمین زده شده و بارسلونا با پنج میلیارد دلار در رده دوم قرار دارد. منچستریونایتد با 4.6 میلیارد دلار در رده سوم قرار دارد. ارزش لیورپول 4.45 میلیارد دلار تخمین زده شده و ارزش بایرن مونیخ هم 4.2 میلیارد دلار است. منچسترسیتی (4.25 میلیارد دلار)، پی‌اس‌جی (3.2 میلیارد دلار) و چلسی (3.1 میلیارد دلار) در رده‌های بعدی قرار دارند. در رده‌های هشتم تا دهم نیز یوونتوس (2.45 میلیارد دلار)، تاتنهام (2.35 میلیارد دلار) و اتلتیکو مادرید (1.5 میلیارد دلار) دیده می‌شوند.

ناراحتی آلبا 
      از تصمیم مسئولان بارسلونا

جوردی آلبا درباره تصمیم بارسلونا برای انتقال قرضی او به اینتر صحبت کرده است. این انتقال البته هرگز روی نداد. آلبا که در این فصل چندان به بازی گرفته نشده، می‌گوید: «تنها می‌توانم به شما بگویم که دوست داشتم در بارسلونا بمانم. من خودم را در حد این تیم می‌بینم، وگرنه خودم به عنوان اولین نفر تیم را ترک می‌کردم. باشگاه به منافع خود نگاه می‌کند. من همیشه تعهدم را به باشگاه نشان داده‌ام. بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8002/21/626412/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها