منصوریان یا آقاجانیان در نزدیکی‌ نیمکت تیم ملی

مخالفت فولاد با جدایی نکونام


گروه ورزشی/ با انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به جای دراگان اسکوچیچ، دوباره بحث‌ها پیرامون انتخاب او توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بالا گرفته است.
سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، درباره انتخاب کی‌روش و پرونده باز تاج گفت: «تاج جواب همه این موضوعات را داده است و پرونده باز موضوع عجیب و غریبی نیست و هر کسی می‌تواند علیه فردی دیگر طرح دعوا کند و پرونده باز شود. آنچه مسلم است رأی پرونده است که ملاک تصمیم‌گیری می‌شود. انتخابات طبق روال قانونی برگزار شده و الان هم هرچه قانون بگوید. انتخاب سرمربی از دستورات کار هیأت رئیسه بود که این تصمیم را گرفته و آنها قطعاً پاسخگوی همه موضوعات خواهند بود.» اما در حالی که تاج اعلام کرده بود  جواد نکونام دستیار کی روش خواهد شد و احتمالاً او در جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت خواهد کرد و کی روش مدیر فنی می‌شود، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص حضور نکونام در کادر فی تیم ملی گفت: «متأسفانه این قصه‌ها ادامه دارد و هر وقت می‌آییم شکل بگیریم، داستانی شروع می‌شود. متأسفانه اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنیم، اگر برنامه‌ و صحبتی هست نباید رسانه‌ای شود که بعد بگویند می‌شود یا نمی‌شود. خود من طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشتم گفتم بحثی هست که شما بروی؟ گفت نه نمی‌روم و در فولاد هستم. دیدگاه باشگاه فولاد هم این است که با نکونام ادامه بدهد.» حالا با مخالفت فولاد با جدایی سرمربی اش، شنیده می‌شود علیرضا منصوریان و مارکار آقاجانیان نامزدهای دستیاری کی‌روش هستند. منصوریان پیش از حضور کی روش در دوره قبل در یک بازی دوستانه مقابل روسیه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تیم ملی نشست و پس از آن هم به عنوان آنالیزور با تیم ملی همکاری داشت. آقاجانیان هم  در دوره قبل حضور مرد پرتغالی دستیار ایرانی او بود ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که بعد از رفتن کی روش از جایی پیشنهاد نداشت و روی نیمکت هیچ تیمی ننشست و حالا باید دید در این شرایط، کدام مربی به کادر کی‌روش برای حضور در جام جهانی اضافه خواهد شد.
چرا نکونام موضع خود را مشخص نمی‌کند؟
اما با اینکه باشگاه فولاد پیوستن نکونام به تیم ملی را رد کرده اما هنوز این مربی موضع خود را مشخص نکرده و همه منتظرند بدانند کاپیتان اسبق تیم ملی چه نظری در این رابطه دارد. البته گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی لیگ در پایان هفته ششم و همچنین حضور تیم ملی در جام جهانی، نکونام در مقاطع مختلف به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی فعالیت خواهد داشت و کار تمرین شاگردانش در فولاد را به دستیارانش خواهد سپرد و به نوعی از دور، تیم خود را هدایت می‌کند. حالا باید دید که نکونام به تیم ملی خواهد رفت یا به کار خود در فولاد ادامه می‌دهد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8002/20/626480/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها