تلاش هلال احمر برای حمایت روانی از خانواده جانباختگان متروپل


گروه حوادث /  پانزدهمین روز عملیات آواربرداری از ساختمان 11 طبقه متروپل آبادان در حالی پایان یافت که با کشف 3 جسد دیگر مجموع جان باختگان این حادثه به 41 نفر رسید. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، احسان عباسپور فرماندار آبادان گفت: با شناسایی سه پیکر دیگر خارج شده از زیر آوار متروپل، تاکنون پیکرهای ۴۱ نفر از جان باختگان از محل حادثه متروپل خارج شده است. امیدواریم آمار جان‌باختگان افزایش نیابد اما جست‌وجو برای خارج‌سازی دیگر پیکرهای احتمالی از زیر آوار همچنان ادامه دارد.
 حمایت روحی هلال احمر از بازماندگان متروپل
وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز گفت: اعضای تیم‌های حمایت روانی سازمان هلال احمر در آیین ختم جان‌باختگان حادثه متروپل در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حضور پیدا می‌‌کنند تا با خانواده‌های داغداران ابراز همدردی کرده و با انجام روش‌های روانشناسانه  تلاش دارند مرهمی بر دل و غم داغداران باشند و از بازماندگان حمایت روحی و روانی لازم را به عمل آورند.
پایان مأموریت آتش نشانی تهران در متروپل
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از بازگشت تیم‌های اعزامی آتش‌نشانی تهران از محل ریزش ساختمان متروپل در آبادان خبر داد و گفت:‌ گروه شماره ۲ اعزامی از آتش‌نشانی تهران به آبادان به همراه تمامی امکانات و تجهیزات فرستاده شده پس از عبور از مرحله بحرانی در محل ریزش این ساختمان به تهران بازگشتند. این تصمیم به تشخیص فرمانده میدان عملیات، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهر تهران و تیم مشاورش گرفته شده و به تأیید ستاد بحران نیز رسید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7925/19/615518/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها