برنامه‌های تیم ملی برای اعزام به کره جنوبی


مدیر تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از اعزام به کره جنوبی توضیح داد: «طبق صحبت‌هایی که با اسکوچیچ داشتیم، قرار است پس از دیدار پرسپولیس و استقلال اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی اعلام شود. بازیکنانی که در ایران هستند، 27 اسفند به اردو می‌آیند و پس از تست PCR  که از آنها می‌گیریم به قرنطینه می‌روند. بیست و هشتم عازم سئول می‌شویم. باید از هواپیمایی ایران ایر و مسئولانش تشکر کنیم که این پرواز چارتر را در اختیار تیم ملی قرار دادند. بچه‌های لژیونر ما از اول فروردین که فیفادی شروع می‌شود به سمت سئول حرکت کرده و دوم به ما ملحق می‌شوند. 3 فروردین یک تمرین با حضور کل نفرات انجام می‌دهیم و چهارم هم با کره‌ جنوبی بازی می‌کنیم. تاکنون قرار شده این مسابقه با تماشاگر باشد اما کرونا و اُمیکرون در کره جنوبی هم خیلی زیاد شده و احتمال دارد بازی بدون تماشاگر باشد. البته طبق صحبتی که مسئولان روابط بین‌الملل ما با AFC  انجام داده‌اند تاکنون اعلام شده است هواداران هم می‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند.»
حمید استیلی درخصوص نفراتی که باید 27 فروردین در لیگ برتر بازی کنند برای حضور در اردوی تیم ملی عنوان کرد: «باید دید اسکوچیچ چه نظری دارد. زیرا هر بازیکنی دعوت شود باید در آن تاریخ برای تست PCR به اردو بیاید و در قرنطینه باشد. پس از دیدار با کره جنوبی هم، 5 فروردین با پرواز مستقیم به مشهد مقدس می‌رویم و 9 فروردین هم با لبنان در این شهر بازی می‌کنیم. امیدوارم دعای مردم هم پشت ما باشد تا این دو مسابقه را هم خوب انجام بدهیم و بتوانیم جایگاه خیلی خوبی در رنکینگ فیفا داشته باشیم که می‌تواند خیلی در سیدبندی تأثیرگذار باشد.»
او درمورد زمان سفر به قطر برای حضور در قرعه‌کشی جام جهانی، توضیح داد: «10 فروردین با رئیس، تعدادی از مسئولان فدراسیون و اسکوچیچ عازم قطر هستیم. دوازدهم قرعه‌کشی برگزار می‌شود و چهاردهم به ایران بازمی‌گردیم. در قطر هم محل اسکان و تمرینات تیم ملی در جام جهانی را بازدید خواهیم کرد.» استیلی درخصوص مشکلات مالی فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی، اظهار داشت: «باید از اعضای ایرانی کادر تیم ملی تشکر کنیم که بالغ بر 10 ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند اما خالصانه و با تمام وجود کار می‌کنند. وقتی با ‌هاشمیان و سایر نفرات صحبت کردم، متوجه شدم کمک کرده‌اند تیم بدون حاشیه به جام جهانی برود ولی دولت در این مورد قول داده است. یکشنبه در مجلس شورای اسلامی بودیم و مسئولان فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی هم قول دادند کمک خوبی به فوتبال کنند تا پس از قرعه‌کشی بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی فراهم کنیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7873/19/607083/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها