اخبار


رحمتی: آینده خوبی پیش روی آلومینیوم است

سیدمهدی رحمتی با انتخاب اعضای هیأت‌مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، هدایت این تیم لیگ برتری را برعهده گرفت و جانشین رسول خطیبی شد. رحمتی دیروز و پیش از حضور در مراسم معارفه، پیامی خطاب به طرفداران این باشگاه منتشر کرد و نوشت: «بسیار خوشحالم که در خدمت تیم خوب و با پشتوانه مردمی آلومینیوم هستم و خوشحال‌ترم در شهری کار می‌کنم که فوتبال جزو اولویت مردمان دوست‌داشتنی آن محسوب می‌شود. بی‌شک من و همکارانم برای کار در شهری که مهد تاریخ و مفاخر ایران است انگیزه زیادی داریم و در این راه دستمان را به سوی هواداران یکدست سبزپوش آلومینیوم دراز می‌کنیم تا در کنار هم و با تلاش بازیکنان و با حمایت مدیران باشگاه در مسیر موفقیت قدم برداریم. با توانی که از بازیکنان تیم سراغ دارم، آینده خوبی پیش روی ما قرار دارد.» رحمتی در جلسه معارفه‌اش هم گفت:«من چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه الان که دارم مربیگری می‌کنم همیشه سعی کرده‌ام روی پای خودم بایستم. حتی بزرگ‌ترین مربی‌های دنیا نمی‌توانند قول بدهند اما من قول می‌دهم که اعضای مجموعه با قلب‌شان برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را می‌کنند و ما یک قدم هم به عقب برنمی‌گردیم.»

70 امتیازی شدن پورتو با گلزنی طارمی

در شب پایانی دیدارهای هفته بیست‌ وششم لیگ برتر پرتغال یکشنبه شب پورتو صدرنشین 4-0 تیم پایین جدولی توندلا را شکست داد و
70 امتیازی شد. اتفاق ویژه این دیدار در دقایق پایانی نیمه اول افتاد. شاگردان کنسیسائو که در طول نیمه اول موفق به باز کردن دروازه حریف قعر جدولی خود نشده بودند با هوشیاری مهدی طارمی، برنده راهی رختکن شدند. در آخرین دقیقه این نیمه، اتفاقی در محوطه جریمه توندلا رخ داد که به اعلام یک ضربه پنالتی به سود میزبان انجامید. طارمی باز هم با هوشیاری تمام یک ضربه پنالتی برای تیمش گرفت و داور در این صحنه به کمک VAR، خطا روی طارمی را تشخیص داد و یک ضربه پنالتی برای پورتو اعلام کرد. مهدی طارمی که در بازی قبل مقابل لیون، VAR پنالتی‌اش را وتو کرده بود، خود پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد. مهارت مهدی برای گرفتن پنالتی، آنقدر مورد توجه قرار گرفته که حالا خیلی‌ها در پرتغال او را سلطان محوطه جریمه‌ می‌دانند. مهدی طارمی در دقیقه 77 این بازی تعویض شد و جای خود را به تونی مارتینز داد.

فولادی راد سرپرست تیم ملی سپک تاکرا در هانگژو

علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا ایران با حکم  محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سرپرست تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو شد. فولادی راد که در بازی‌های آسیایی 2006 قطر و بازی‌های داخل سالن 2007 ماکائو و از سال 2004 تا  2018 تجربه  سرپرستی تیم‌های ملی سپک تاکرا ایران را در مسابقات مختلف بین‌المللی داشته، برای بازی‌های آسیایی 2022 هم به پیشنهاد سهراب آزاد، سرپرست تیم ملی سپک تاکرا شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7873/19/607088/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها