می‌دانستم مقابل مهدی کار سختی دارم

نیازمند: شب تلخ و دردناکی برایم بود


پورتیموننزه در حالی برابر پورتو در ورزشگاه دراگائو به میدان رفت که پیام نیازمند بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی برای اولین بار در لیگ برتر پرتغال درون دروازه پورتیموننزه قرار گرفت ولی با گذشت ۶۰ دقیقه از بازی، ۷ بار دروازه‌اش فرو ریخت. نیازمند که پیش از این در 3 مسابقه جام حذفی پرتغال به میدان رفته و 7 گل دریافت کرده بود، مقابل پورتو به تعداد 3بازی جام حذفی گل خورد تا نمره پایین 9/4 برایش ثبت شود. نیازمند در دیدار مقابل پورتو ۴۶ لمس توپ و ۱۸ پاس با دقت ۴۹ درصدی داشت و ۱۰ ارسال از ۲۷ توپ بلند او به درستی فرستاده شد.
او درباره بازی خودش و تیمش برابر پورتو به ورزش سه گفت: «در تمام این روزها و ماه‌ها با بالاترین انگیزه و توان فنی تلاش کردم تا به جایگاه ثابت برسم. شاید از بدشانسی من بود که این بازی را تجربه کنم. جای توجیه و بهانه ندارد، ما واقعاً بد بودیم و نتیجه آن هم این شکست سنگین بود.»
او درباره رویارویی با مهدی طارمی و 3 گلی که از او دریافت کرد، چنین نظر داد: «مهدی واقعاً بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او از لحظه ورود به زمین در چهره‌اش انگیزه موج می‌زد و می‌دانستم کار سختی دارم.»
نیازمند در ادامه یادآور شد: «بابت پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای که دریافت کردم از تمام دوستانم تشکر می‌کنم. کسانی که مرا باور دارند و اتفاقات فوتبالی را متوجه می‌شوند. باید دستم را روی زانوهایم بگذارم و بار دیگر بلند شوم. مسیر درازی در پیش است. قبول دارم که شب دردناک و تلخی برایم بود. آینده مسلماً اتفاق روشنی برایم قرار داده است و به آن ایمان دارم. شرایط در آینده تغییر خواهد کرد و کار من این است که دست از تلاش برندارم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7889/15/610146/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها