فرمانده کل ارتش:

هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد


گروه سیاسی / مراسم گرامیداشت حماسه دلاورمردان ارتش و رژه نیروهای مسلح در روز ارتش امروز در جوار حرم مطهر امام خمینی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
روز گذشته به همین مناسبت فرماندهان و کارکنان ارتش با حضور در مرقد مطهر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند و مقامات عالی نظامی کشورمان با صدور پیام‌هایی فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به همین مناسبت و خطاب به سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: رجاء واثق دارم ارتش قهرمان با پشتوانه‌های مطمئن تخصصی و تجارب ارزنده، شناخت دقیق تهدیدات متصور پیش روی میهن اسلامی و برخورداری از نیروی انسانی مؤمن، بصیر، متعهد، انقلابی و ولایت‌مدار لحظه‌ای از مجاهدت فکری و عملی در این راستا، به‌عنوان مسأله امروز و فردای کشور غفلت نخواهد کرد.
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی نیز در پیامی به همرزمان ارتشی اش یادآور شد: افزایش توان نظامی ارتش، به‌روزآوری‌ راهکنش‌ها و شیوه‌های نبرد متناسب با جنگ‌های نوین و آمادگی رویارویی با هر تهدیدی، ارتش و مجموعه مقتدر نیروهای مسلح را تبدیل به بازوی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی را لنگر ثبات منطقه کرده است. وی تأکید کرد: ارتش امروز، با تجربه گهر بار دیروز، نبرد واقعی را در هر شرایط جغرافیایی آموخته و آزموده‌ و هر نوع تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد.
در پیام امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش نیز آمده است: اتخاذ دکترین نوین نظامی و سیاست‌های دفاعی، به کارگیری ابتکارات و نوآوری‌های رزمی با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و روز آمد و تلفیق آنها با اقدامات هوشمندانه و تشخیص خردمندانه مصالح کشور موجب شده است ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، هوا و دریا با ظرفیت‌سازی و اتکا به روحیه خودباوری و توانمندی‌های بومی و درونی، پرصلابت و استوار به‌عنوان نمادی از بازدارندگی، با شایستگی کامل قادر به برقراری اقتدار و امنیت گردد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7889/5/610168/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها