اخبار


گرایی، صدرنشین کشتی فرنگی شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان در حالی از ۱۹ شهریور به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود که سیدبندی فرنگی‌کاران اعلام شد. بر این اساس، محمدرضا‌گرایی کشتی‌گیر وزن ۶۷ کیلو و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم در سید اول قرار دارند. در ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در سید ۴، در ۷۷ کیلوگرم محمدعلی‌گرایی در سید ۲، در ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام در سید ۳، در ۹۷ کیلوگرم هادی ساروی در سید یک و در ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در سید ۷ قرار دارند. محمدرضا ‌گرایی برای رسیدن به فینال احتمالاً در مرحله یک چهارم نهایی با ویتالیس لازوفسکی از آلمان و در نیمه‌نهایی با محمد السید از مصر روبه‌رو می‌شود. در وزن ۹۷ کیلوگرم هم رقابت‌ها حساس است؛ در صورتی که محمدهادی ساروی و الکس زوکه بتوانند امتیازات خود را حفظ کنند، یک مسابقه فینال دیگر می‌تواند در بلگراد برگزار شود.

یک تیر و دونشان هندبال نوجوانان

تیم هندبال نوجوانان ایران بعد از شکست دادن بحرین میزبان و تصاحب سهمیه جهانی، امشب برای صعود به فینال آسیا با عربستان جدال سختی دارد. تیم مجید رحیم‌زاده در بازی قبلش، بحرین که قهرمان 2 دوره قبل این رقابت‌ها بوده است را با نتیجه ۳۰ - ۲۹ شکست داد و بعد از کره و قرار گرفتن در رتبه دوم گروه A، هم  به جمع 4 تیم اول آسیا رسید و هم سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرد. نوجوانان هندبال برای صعود به فینال ساعت 20:30 امشب با عربستان مدعی تیم اول گروهB مسابقه می‌دهند. رحیم‌زاده که از نتیجه تیمش راضی است می‌‌گوید: «بازی حساسی در برابر بحرین قهرمان دوره پیشین داشتیم و البته می‌دانستیم این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد. خوشبختانه بازیکنان نکاتی که به آنها گفته بودم را بخوبی انجام دادند. در نیمه دوم با اینکه چندین گل از حریف جلو بودیم اما داوری به سمت بحرین بود و سعی می‌‌کردند اختلاف گل کمتر شود تا بازی پایاپای پیش برود. در مجموع همه می‌‌خواستند بحرین راهی نیمه‌نهایی شود. اگر پاکدل نبود قطعاً ما برنده بازی نبودیم.»

گران‌ترین مدافع جهان به چلسی پیوست

انتقال وسلی فوفانا از لسترسیتی به چلسی نهایی شد. مبلغ انتقال حدود ۹۰ میلیون یورو است تا ولخرجی‌های چلسی در نقل‌وانتقالات ادامه داشته باشد. این انتقال باعث می‌شود این بازیکن فرانسوی گران‌ترین مدافع جهان شود. مدافع میانی ۲۱ ساله که در حال حاضر پیراهن لسترسیتی را بر تن می‌کند با چلسی به توافق نهایی رسید و باید از حالا او را گران‌ترین مدافع جهان دانست. پیش از این، هری مگوایر گران‌ترین مدافع جهان بود. مگوایر ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۹ به منچستریونایتد پیوست ۸۷ میلیون یورو از شیاطین سرخ دریافت کرد و حالا فوفانا با ۹۰ میلیون یورو در صدر قرار گرفته است. نکته جالب اینکه مگوایر نیز مانند فوفانا از لسترسیتی به تیم دیگری پیوست و رکورد زد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7990/17/624456/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها