اخبار


دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس
گروه حوادث/ مرد جنایتکار که یک طلافروش را در بازار مظفریه همدان به قتل رسانده بود، در بندرعباس دستگیر شد.
سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان  در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در بازار زرگرهای شهر همدان در روز سه‌شنبه اول آذر که منجر به قتل صاحب طلافروشی شد، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. یکی از بستگان مقتول به پلیس گفت:  وقتی متوجه کرکره نیمه باز مغازه شدم به موضوع مشکوک شده و وارد مغازه شدم، اما ناگهان جسد صاحب طلافروشی را دیدم و متوجه شدم سه گلوله به او شلیک شده که دو گلوله به مقتول اصابت کرده و یک فشنگ سالم هم در مغازه افتاده بود که به پلیس دادم. مقداری طلا هم روی زمین ریخته بود .
در پی تلاش‌های شبانه روزی، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مأموران پلیس آگاهی استان، سرانجام قاتل در استان هرمزگان شناسایی و روز یکشنبه در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با قدردانی از تعامل و همکاری مؤثر دستگاه قضایی در استان بیان کرد:  پس از انتقال قاتل به استان همدان  و تکمیل تحقیقات درباره علت و انگیزه قتل و چگونگی ماجرا، جزئیات پرونده در اسرع وقت به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرگ 2 کارگر کارخانه فولاد بافق
گروه حوادث/ دو کارگر مصدوم حادثه کارخانه فولاد بافق که بر اثر انفجار زخمی شده بودند، در بیمارستان جان‌باختند.  به گزارش خبرنگار ایلنا، روز جمعه ۴ آذرماه، سه نفر از کارگران شرکت فولاد تکنیک به عنوان پیمانکار در پروژه آهن اسفنجی در حال جوشکاری بودند که بر اثر انفجار کپسول دچار حادثه شدند و یکی از آنها به نام «میثم اسماعیلی» از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را از دست داد و دو کارگر دیگر دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند .اما روز گذشته این دو کارگر نیز بر اثر شدت سوختگی جان‌باختند.اسامی کارگران جان‌باخته «میثم اسماعیلی»، «داریوش عرب زاده» و «موسی یزدان‌پرست» است که بعد از حادثه بلافاصله به بیمارستان ولی‌عصر یزد منتقل شده بودند. یک منبع کارگری گفت: هر سه کارگر فوت شده از استان چهارمحال و بختیاری برای کار به بافق مهاجرت کرده بودند و از نیروهای پیمانکار مجموعه فولاد بافق محسوب می‌شدند.

60 سکه عتیقه در یک کیف پیدا شد
گروه حوادث/ فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۰ قطعه انواع سکه عتیقه مربوط به دوره‌های تاریخی صفویان و دستگیری یک متهم در عملیات پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک نفر در زمینه نگهداری و فروش عتیقه در شهر کرمان، موضوع را بررسی و با همکاری نمایندگانی از اداره میراث فرهنگی متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی از کیف این متهم ۶۰ قطعه انواع سکه بسیار قدیمی کشف و برابر اعلام کارشناسان میراث فرهنگی مشخص شد این مسکوکات عتیقه دارای قدمت فرهنگی و تاریخی مربوط به ادوار حکومت صفویان هستند. فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: تحقیقات از متهم برای شناسایی نحوه فعالیت این فرد در تهیه و فروش اشیای عتیقه و رابطان او ادامه دارد.

انفجار مرگبار در کارخانه نئوپان
گروه حوادث/ انفجار در کارخانه «نئوپان ایلخچی» درشهرستان اسکو آذربایجان شرقی موجب مرگ یک کارگر شد.
حسین فیروزی ، فرماندارشهرستان اسکو با اعلام این خبر گفته است: انفجار مربوط به نشت گاز شهری در محل کارخانه نئوپان ایلخچی بوده که بلافاصله گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند اما مشخص شد  یکی از کارگران در این حادثه جان باخته است.

شلیک مرگبار به راننده نیسان
گروه حوادث/ جسد مرد جوان، پشت فرمان خودرواش در حالی پیدا شد که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 21:30 شامگاه 6 آذر، خبر کشف جسد مرد جوانی پشت فرمان خودروی نیسان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با گزارش این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه که بزرگراه امام علی(ع) بود، شد. در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، اعضای تیم جنایی با جسد مرد 28 ساله پشت فرمان خودروی نیسانش مواجه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که راننده جوان در حال عبور از بزرگراه بوده که مورد اصابت گلوله از سوی فرد یا افرادی ناشناس قرار گرفته و جانش را از دست داده است. بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته و شناسایی عامل یا عاملان جنایت را صادر کرد.

تیراندازی به نگهبان برای سرقت تلفن همراه
گروه حوادث/ تحقیقات برای دستگیری پژو سوارانی که با شلیک گلوله نگهبان کارگاهی در شمال تهران را مجروح کرده‌اند، آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه 3 آذر مرد جوانی هراسان با اورژانس و پلیس تماس گرفت و از مجروح شدن برادرش خبر داد. با حضور امدادگران در محل آنها با پسر جوانی مواجه شدند که سه گلوله به شکمش اصابت کرده بود. پسر جوان که بی‌هوش شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. برادر او در تحقیقات گفت: من و برادرم، نگهبان کارگاه یکی از ادارات دولتی هستیم، برادرم مقابل کارگاه بود که ناگهان صدای شلیک تیر شنیدم، با عجله خودم را به بیرون رساندم و فقط برادرم را دیدم که روی زمین افتاده بود و از شکمش خون زیادی می‌رفت. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه 6 آذر و سه روز پس از حادثه، میثم به هوش آمد و به مأموران گفت: مقابل کارگاه ایستاده بودم که دو نفر سوار بر خودروی 405 مقابل پایم توقف کردند. مردان پژو‌سوار قصد سرقت گوشی تلفنم را داشتند وقتی مقاومت کردم آنها سه تیر به سمت من شلیک کرده و متواری شدند. به دستور بازپرس کشیک سرقت دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای دستگیری پژو سواران ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8065/15/635026/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها